Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Froukje1993 schreef:xDaantjxx schreef:Als ik veearts mee zal nemen hoeveel zal ik bij hem kwijt zijn?
Veel! Heel veel. Die van mij rekent voor zo'n geintje echt wel goed geld, hij moet toch een dag werken opgeven.
Likemaaike schreef:Ik wil je ook wel helpen ! Enig idee wat je wil hebben?
xDaantjxx schreef:Likemaaike schreef:Ik wil je ook wel helpen ! Enig idee wat je wil hebben?
Minimaal 1.45/1.50 ras boeit me niet, minimaal 4 jaar. Leuk te rijden (desnoods na heeel wat training etc, uitdagingen zijn geweldig vind ik), liefst geen gebreken natuurlijk, maar iets wat niet hinderlijk is in het rijden maakt niet uit... Heel onduidelijk, maar eigenlijk gewoon een leuk paardje waar ik eventueel de wedstrijden in kan en dan hoef ik niet perse naar de top, maar gewoon voor de leuk. Niet speciaal potentie dus
xDaantjxx schreef:Likemaaike schreef:Ik wil je ook wel helpen ! Enig idee wat je wil hebben?
Minimaal 1.45/1.50 ras boeit me niet, minimaal 4 jaar. Leuk te rijden (desnoods na heeel wat training etc, uitdagingen zijn geweldig vind ik), liefst geen gebreken natuurlijk, maar iets wat niet hinderlijk is in het rijden maakt niet uit... Heel onduidelijk, maar eigenlijk gewoon een leuk paardje waar ik eventueel de wedstrijden in kan en dan hoef ik niet perse naar de top, maar gewoon voor de leuk. Niet speciaal potentie dus
sitasgatje schreef:vorig jaar kocht iemand een Welsh merrie, hele dikke vacht luizen en ziek.
dit jaar is ze verkocht voor meer aan een leuk jongetje en was ze helemaal opgeknapt!
(gaan er ooknog mensen vanaf groningen met wie ik mag mee rijden vanaf een station, ik kom uit Loppersum)
miss kunnen we voor de bokkers een a4 met het bokt logo op de rug spelden?
Likemaaike schreef:sitasgatje schreef:vorig jaar kocht iemand een Welsh merrie, hele dikke vacht luizen en ziek.
dit jaar is ze verkocht voor meer aan een leuk jongetje en was ze helemaal opgeknapt!
(gaan er ooknog mensen vanaf groningen met wie ik mag mee rijden vanaf een station, ik kom uit Loppersum)
miss kunnen we voor de bokkers een a4 met het bokt logo op de rug spelden?
Ik ga vanaf Groningen mer bus, kom zelf uit uithuizen, neem 6 uur trein vanuit uithuizen