Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pipo schreef:ik heb het hier a tm z gelezen, alleen het verhaal van Flame niet.Kan namelijk niet, zal dan moeten inloggen wat ik niet ga doen. helaas. iemand een copietje?
. russel schreef:Bruiklener had moeten melden dat pony ziek was geworden, overleg moeten plegen of en klachten door moeten geven. Als bruiklener het in eerste instantie niet nodig vond om een DA er bij ge halen, dat ook in overleg met eigenaresse moeten beslissen.
TS kan dan beslissen of ze gaat kijken of het in vertrouwen af kon laten handelen door ervaren bruiklener, dit om een lange reis te voorkomen.
Gewoon kwestie van fatsoen. Aard van ziekte doorgeven en stand van zaken.
Nog steeds is mij onduidelijk welke ziekte, ondervoeding is geen ziekte, is een gevolg van verwaarlozing.
Dit is verwijtbaar aan bruiklener. Verwijtbaar aan TS is misschien haar te goeder trouw zijn en net even niet eerder in de trein te stappen.
Als hadden is geweest, is hebben te laat, dus makkelijk praten van iedereen hier!
_San87_ schreef:Hoewel het verhaal van Flame hier natuurlijk niks mee te maken heeft, is het wel frappant dat TS tweemaal redelijk hetzelfde overkomt, enkel met een ander paard en in een andere setting.
russel schreef:_San87_ schreef:Hoewel het verhaal van Flame hier natuurlijk niks mee te maken heeft, is het wel frappant dat TS tweemaal redelijk hetzelfde overkomt, enkel met een ander paard en in een andere setting.
Flame is een heel ander verhaal. Heeft hier ook niets mee te maken.
Vreemd om de naam van de DA niet te weten als je zoveel paarden hebt en hebt gehad.
. russel schreef:_San87_ schreef:Hoewel het verhaal van Flame hier natuurlijk niks mee te maken heeft, is het wel frappant dat TS tweemaal redelijk hetzelfde overkomt, enkel met een ander paard en in een andere setting.
Flame is een heel ander verhaal. Heeft hier ook niets mee te maken.
Vreemd om de naam van de DA niet te weten als je zoveel paarden hebt en hebt gehad.
lieveli schreef:Speciaal voor jou het boek even doorgenomen. Ik hoop dat je je nu beter voelt. Flame stond weliswaar niet in bruikleen maar is dus ook ergens anders geplaatst. Vergelijkbaar verhaal dus.
Imala schreef:Dat opknappen was volgens mij nadat TS actie had ondernomen en bruikleenster verplicht werd.
Citaat:Ik ben erg verdrietig door dit topic... Pres heeft is bij ons niet verwaarloosd of iets dergelijks ze is ziek geweest en dat heb ik laten nakijken door de dierenarts, ze was toen ze met Naomi meeging al weer behoorlijk opgeknapt. Sorry hoor maar ik vind dit geen stijl.
De dierenbescherming is hier helemaal niet mee bezig geweest. Ik heb welgeteld 1 telefoontje gehad van iemand van de dierenpolitie uitgelegd dat het paard onder behandeling stond en daarmee was het klaar.