ontsnapt, echt!
En toen was de dichtstbijzijnde wei om ze veilig in te jagen die toevallig van de eigenaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ine23 schreef:De tijd en het werk (ik geef water uit regentonnen die een eind verderop staan, met een zwakke rug is dat voor mij een extra inspanning als ik bijna dubbel zoveel water moet vervoeren maar dat terzijde) zijn zo'n probleem nog niet. Ik vind het vooral mentaal veel meer last en verantwoordelijkheid en dat is puur persoonlijk. Dat mijn merrie ook nog helemaal over de zeik is maakt mij niet veel vrolijker.
Ik zit midden in een examenperiode waar ik bijna 24/24 aan het studeren moet zijn wil ik ooit dierenarts worden, mijn tijd is mij nu kostbaarder dan tijdens de vakantie of het gewone schooljaar. Ik laat ze toch ook gewoon staan en verzorg ze ook hoor. Dát vind ik allemaal zo erg nog niet hoor, beestjes krijgen zelfs een aai en wat aandacht. Het is gewoon het gevoel van machteloosheid en het aan de kant te worden geschoven dat mij raakt.
Er is een bepaalde wetgeving waarom ze verplicht eerst de persoon op gesprek moeten uitnodigen en ze deze persoon dus niet thuis mogen opzoeken, dus verder dan bellen kunnen ze niet doen.

. Ine23 schreef:Daar kan ik ook echt niet bij, dat je je dieren niet terug zou willen. Ze zijn trouwens wel een heeeel eind gelopen met z'n tweetjes als ze gevonden zijn bij ons en ontsnapt zijn op de baan die ik nu doorgekregen heb. Arme dieren, moeten toch echt geschrokken zijn ofzo.
Verkopen zal wel mogen indien de eigenaar ze af staat, maar dan moet die zich nog eerst melden uiteraard.
Kleine zou niet drachtig zijn maar gewoon erg dik hoorde ik. Laten we het hopen voor de merrie.