Ik meld me ook weer! Wij gaan de zaterdag en de zondag, overnachten ergens in een hotel in de buurt ( anders moeten we 3 uur terugrijden ), hebben we 2 jaar terug ook gedaan
Zijn er gewoon 2 HE topics! Ik ben er ook weer 3 dagen bij met natuurlijk 2 paarden. Dit jaar voor het eerst ook een eigen stand 2 demo's per dag, 1 in de NH cirkels en 1 in de kids piste. Uiteraard alweer onwijs veel zin in! Gelukkig hoef ik geen slaapplaats te regelen, Eindhoven is prima te doen vanuit Deurne
Ah dat zou leuk zijn, dat betekent vast mooie foto's
En ik moet zeggen, ben blij dat ik zo dichtbij woon, eigen bed slaapt het allerlekkerste en HE is geweldig, maar wel ook vreselijk vermoeiend, op deze manier begin ik elke dag tenminste goed uitgerust haha
Wij zijn er ook met 2 paarden en een veulen. Hebben overnachting in de buurt kunnen regelen. Ook voor de paarden. Wordt dus kamperen met zijn vieren. We gaan de appaloosa-stamboek stand bemannen. En vanuit Noord-Holland is het een beetje ver rijden om even op-en-neer te gaan.
Haha!! Ja, we moeten idd wel samen dingen bekijken. Maar dat komt vast goed.
MyLittleLove
Geplaatst: 03-08-13 16:17
Oeeh ik ook!
Mijn naam is Annemarie en ik ben 16 jaar
Vorige keer had ik per ongeluk hier neergezet dat ik niemand aan durfde te spreken.. ik had het toch druk Veel spontane leuke bokkers ontmoet!
Anne_mieke88
Geplaatst: 04-08-13 12:23
deviltjh schreef:
Annemieke wat deed je dan precies?
Ik had shirt gemaakt met bokt logo en mn bokt naam. En stiften haf ik meegenomen. Maar tis niet echt gelukt. Ha alleen delerium en mn bokt vriendinnen die mee waren. Had ameble ook nog aangesproken. Maar die was druk. Al met al een niet geslaagde actie
Het programma is bekend
Amable
Geplaatst: 04-08-13 21:33
Dit jaar heb ik een stand, dus makkelijker aanspreekbaar! Wil graag m'n naam erop zetten hoor