ElineS schreef:craiester schreef:ik vind het opzich niet zo grappig, niet omdat je er misschien (niet) op zit. daar heb ik ook dus geen probleem mee![]()
maar aan de houding van het filmpje te zien vind het ponytje het niet fijn dat je dat doet, en dan is er voor mij de lol wel vanaf. maar wel leuke foto's
Mijn paard vind het ook niet leuk dat ik haar elke dag uit de wei haal en dat ze een uur met me moet hobbelen.. Denk dat heel veel paarden dat niet leuk vinden. Maar dat houd niemand - en jouw vast ook niet - tegen om het gewoon te blijven doenPaardje is niet van suiker. Eventjes iets doen wat niet leuk is, maar wat geen schade berokkent aan het dier, daar gaat die niet dood aan.
Je hond kijkt ook niet zo blij in de badkuip (in je profiel) en toch doe je haar in bad. (weet niet of ze het leuk vind of niet, maar ze kijkt alsof ze dat niet vind:P)
haha het was ook niet aanvallend bedoeld op deze foto's hier, dus ben blij dat je mij ook niet aanvalt

over de hond, tja als de hond stinkt gaat ze echt in bad en meestal springt ze er in en speelt ze fijn met haar speeltjes, op een foto zie je ook natuurlijk maar een deel (andere waren te wazig omdat ze aan het spelen was