KNHS zomerinstructieweek 7!! allround ponys 8t/m 12 juli 13

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:15

Haha ik wissel de laatste tijd nogal snel van stemming, nogal vervelend. :S als je hem kwijtraat is wel zonde idd, ik raak hem dus nooit kwijt (ben ook echt niet iemand die hem constant aan het gebruiken is, maar heb gewoon een paar vaste plekken waar ik hem kan vinden). Misschien kun je er eentje 2e hands overnemen, is minder duur als je hem dan toch kwijt raakt :P
wow wat een hoop uitval! Kun je idd lekker veel rijden, maar hebben jullie niet volgende week pww? Wij wel dus moet veel gaan leren :(

Jaa super! Jullie gaan allemaal super goed! Nu krijg ik ook weer zin om te gaan springen op wedstrijd (weet nog niet met welke pony, misschien raspoetin want ik ben niet zo van het op tijd rijden wat met ollie in het L moet). Als ik in de buurt woonde kwam ik meedoen teske

Ja we kunnen whattsapp groep aanmaken maar vind dit nog niet zo leuk voor titine, ik had vorig jaar nog geen whattsapp en toen werd er zo'n groep aan gemaakt en toen zei zowat niemand meer wat in het topic. Ik heb geen instagram. Maar stuur me jullie nummers maar even via pb, altijd handig.

Ik mag ook geen dekjes meer extra kopen voor kamp, wil nog heeel graag een dekje (bicolor with green), maar dat is gewoon even sparen of toevallig tegen het lijf lopen.

Pff nu ook al geen springlessen meer. Instructeur kapt er maar gewoon helemaal mee, wel balen want hij heeft ons niet eens gezegd wat er fout was (mijn zusje en ik waren de enige die nog kwamen en naar ons idee altijd ons best hebben gedaan, maar is wel zo dat het niet zo leuk is van de rest om niet meer te komen). Morgen rabotraining (hopelijk gaat dat door want ik heb echt de afgelopen tijd alleen maar uitvallende lessen gehad).

Carmen_Joep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 21:37

ik had vorig jaar wel een spelletjes uur. en opzich was het wel heel leuk. je ging ponyvoetbal doen en horsebal en estaffete. of hoe je dat ook schrijven wil. en ik ging toen met een kleine C pony. die dus heel makkelijk en klein kan wenden. en ze houd van springen dus soms ging het iets te hard mja. ik vond het wel heel erg leuk. even een keer wat anders dan een sirieuze les :)

NEEEEEE Amber, ik ga echt niet springen xD

en JAAAAA ik wil een w'app groep!

Ik ga ook geen dekjes kopen voor kamp. is eerlijk gezegd ook niet nodig en weet ook niet of het nog in de kast past zonder dat het een zootje word.

Maud: ik heb je mijn nummer gestuurd. maak jij hem aan?
We zijn ook al op 11 paginas ja :')

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:42

Toen ik mijn smartphone had leefde ik daar ook echt mee..
En ik was er heel zuinig op, zeker op mijn 2e, maar tijdens een buitenrit had ik per ongeluk mijn knoopje verkeerd aangedrukt van mijn jaszak en zafire was toen een echte stuiterbal, galopperen op zijn plaats enzo, dus toen ben ik hem verloren..

En ik ga wel dekjes kopen :j
Maar vooral omdat ik eigenlijk maar 2 goede dekjes heb!
Dus kamp of niet, ik moet sowieso nieuwe dekjes gaan kopen :D

En ponyvoetbal, dat lijkt me super leuk, maar wij hebben op stal ook zo'n grote (fysio) bal en ja, dat wordt het toch niet helemaal hoor.
Wat dat betreft heb ik er wel een die 90% arabier is en op zo'n moment zie je dat wel terug.. :')

En ik wil ook springwedstrijden doen!! Maar ik kan haast nooit oefenen, dus ik zit toch te denken om dan maar met de manegelessen mee te rijden.

Ik heb trouwens geen toetsweek, die heb ik pas de week na pasen, maar dan moet ik ook mijn po inleveren voor anw, plus 7 ed (proef se's) toetsen dus dat wordt ook bikkelen..

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:03

Heee allemaal
Ik ga dit jaar ook weer (dit wordt de tweede keer) naar knhs kamp week 7, ik ganweer alleen maar vorig jaar vond ik dat echt niet erg. Ik ben 15 en heb een 9 jaar oude new forest D pony : Macaroni (ik heb hem niet zo genoemd...) en we zijn nu M springen en B+2 SGW.
xxx

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:25

heeey! gezellig, zo worden we in week 7 toch nog echt een hele groep straks :P
leuke pony heb je! haha die namen zijn soms idd een beetje vreemd, je kan hem veranderen dacht ik (is bij mijn oude pony gedaan, maar weet niet hoe of wat). :o
we zijn eig net bezig om een whattsapp groep aan te maken dus als je whattsapp hebt kan je me je nummer even in een pb zetten en dan maken we de groep aan (heb trouwens alleen nog maar het nummer van Carmen_Joep). we moeten natuurlijk wel ook hier blijven posten :+

haha daar komt weer een baal-modus! heb vorige week me helemaal dood geleerd op engels en duits woordjes, en wat voor punt heb ik voor duits?!?!?!?! een 1!!! heerlijk, me dood leren en dan zien dat ik net zo goed thuis had kunnen blijven en niet had kunnen leren :( achja volgende keer weer beter.

Carmen_Joep

Re: KNHS zomerinstructieweek 7!! allround ponys 8t/m 12 juli 13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 21:40

aawh, wat jammer van je 1 maud! :(
En tuurlijk blijven we hier posten! Sophie en ik hebben net dus even ontdekt dat we vorig jaar ook bij elkaar in de zelfde week zaten haha :)

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:52

Haha, Macaroni, dat heb ik vandaag nog gegeten :')

Ik heb heerlijk gereden, met les, het was deels dressuur en deels springen en beide gingen heel fijn!
Ik heb heel erg bij springen op de controle gehamerd en het ging heel goed en uiteindelijk zelfs tot de 90 cm gesprongen!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:04

ja, ochja mijn leesverslag schiet wel al een beetje op, nog 2.5 pagina typen. weet niet of ik nog kan komen in de whattsapp groep vanavond maar lees wel alles even en dan morgen maar weer :)

aah Titine, dierenbeul! :P

super dat je les zo goed ging! en met 90 kun je beginnen in de B he! *hinthint* haha nee gewoon pas doen als je denkt er klaar voor te zijn.

heb vandaag echt veel geleerd van mijn Raboles, al ging het niet helemaal super. heb grote fouten in mijn houding zitten en als ik daar super op let gaat alles in een keer veel makkelijker qua oefeningen :o

Claaaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 11:13

Ik zal ook weer even wat actiever hier worden, ben hier al een tijdje niet meer geweest.
Maar maud, je had het eerder over de MacRider cup, hoe gaat dit? Het lijkt me best leuk om hieraan mee te doen namelijk.

Maar mijn eerste outdoorinschrijving is ook de deur uit! Wij gaan 6 april naar Vorden. Ik heb echt weer heel veel zin om op concour te gaan, ik heb het gevoel dat we al maandenlang niet zijn geweest..

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 15:18

Macrider kun je op hun site een beetje lezen onder het kopje CUP. Ik ga het wrss niet meer doen, ook geen almelose ruiterdagen dit jaar. Wrm is er nooit een selectie in onze uithoek (geen enkele selectie in Limburg).

Mijn eerste outdoor is ook ingeschreven! Volgens mij ook 6 april, in maasbree! En de week erna eerste selectie voor regiokampioenschappen (alleen mag in het Z iedereen door die ook maar een keer is gestart).

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:17

Ik heb 13 april weer een cursusdag en 27 april weer een wedstrijd, outdoor :)
Outdoor vind ik zoveel fijner!!

En mijn Engels ging zowaar best wel redelijk! Ik had een 6,3, voor grammatica nog wel *\o/*
En dinsdag heb ik een herkansing voor Anw waar ik nu hard voor ga leren.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 07:24

Gisteren nar de Equitana geweest en het was echt suuuuper leuk! Niet veel gekocht(alleen 3 van die zoutblokken voor de paarden om aan te likken) maar vooral veel rond gekeken en gekletst. En nu sparen voor over 2 jaar, want die italiaanse merken die daar stonden hadden me toch een hoop mooie laarzen voor weinig geld! Ook naar een show geweest. Ging een duitse grandprix ruiter les geven aan 3 jonge talenten (zij heeft zelf een talentenplan), die eerste was echt zo mooi om te zien! Echt een doel om zo te kunnen zitten/rijden! En het laatste paard was echt super mooi, maar die hebben we helaas niet kunnen afkijken (waren met nog een gezin en die kinderen kennen geen duits dus was voor hun niet zo veel aan).

Super van je engels! Ik heb deze week en volgende week pww :( maar even heel hard leren en dan hoop ik stiekem dat ik de laatste pww niet meer zo super hard hoef te leren en dan kan ik tegen die tijd ook weer volop trainen (hopelijk ook met het paard van mn moeder).

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:36

heey! wat een stilte weer... mijn pww gaat toch niet zo goed als gehoopt, vandaag zeiden ze dat er veel berekeningen kwamen dus ik super hard geoefend, komt er maar een berekening op 15 vragen en de rest was letterlijk leren wat ik dus dit keer niet zo veel had gedaan). achja morgen scheikunde, hopelijk gaat dat een beetje.

Ollie ging dinsdag echt suuuuper! <3 wel wat vreugdesbokjes gehad, maar dat kan ook niet anders als hij zo weinig wordt gereden #stommeschool

en voor de whattsapp groep, mijn telefoon is kapot (al van dinsdag ofzo :o colega van mn moeder kijkt er morgen even naar en anders gaat het nog wel een tijdje duren ben ik bang (gekocht in eindhoven, en das toch wel een stuk hiervandaan helaas).

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:17

Ai, telefoon stuk is niet handig..

Fijn dat het met Ollie goed ging! Ik merk ook dat ik vanwege school veel minder tijd heb om te rijden.. Wel echt jammer, maarja, het is wel je toekomst.
Ik verwaarloos het nu best erg eigenlijk, maar volgend jaar heb ik echt voor elk vak toetsen die meetellen voor mijn examen en ja, daar lijkt me best een beetje griezelig want die toetsen moet je gewoon goed maken..
Maargoed, binnenkort meivakantie en dan hopelijk mooi weer dus weer even lekker leuke dingen doen :D

Ik ga zaterdag met een vriendin mee naar de open dag van de universiteit in Twente. Ben benieuwd :D
Ze hebben daar zo'n Amerikaanse campus en als ik dat zo zie krijg ik echt zin om te studeren :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 10:58

ja school is mijn toekomst, is alleen zo jammer dat het zoveel tijd kost. :( Ik heb nu ook al toetsen die meetellen voor eindexamen, probeer daar zo gemiddeld een 7 voor te halen.

haha studeren lijkt me ook nu al leuk om te gaan doen, helaas moet ik eerst nog 2,5 jaar middelbare afmaken...

ik heb nog eens gekeken voor de polo's (studie ontwijkend gedrag :o ) en wat vinden jullie van een polo van 45,- euro? dit is de link http://www.spreadshirt.nl/t-shirt-ontwe ... iew/1/sb/l
we hebben dan 5,90 verzendkosten, maar we krijgen boven de 5 stuks 10% korting dus dan zijn de verzendkosten er als het ware al uit (neem aan dat die 5,90 voor alle polo's samen is en niet voor iedere polo opnieuw 5,90 of ben ik nu niet zo slim hiermee :P ).

ik heb helaas nog steeds niks gehoord van de clinic van volgende week, maar niemand heeft er nog iets van gehoord. ben bang dat het weer zo iets wordt dat 2 dagen van te voren wordt afgelast omdat er niemand komt (maar dat zijn ze dan zelf, want heeft nog nergens een of ander berichtje gestaan met wat het nou precies is).

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:13

oeps zie dat de link verkeerd is, wilde er een foto van maken doet de site van het uploaden het niet :S zal morgen kijken of hij het dan wel doet.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:18

Ik vind 45 euro wel erg veel geld voor een polo'tje om eerlijk te zijn :=
Is er niet ergens anders nog iets te regelen, goedkoper?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:43

Dan moeten we ergens anders kijken, maar ik ben daar niet zo goed in in dat zoeken. 45 vind ik ook wel veel maar is wel goede kwaliteit en koop eens een polo van een paardenmerk, dan ben je volgens mij ook al een deel kwijt.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:47

Ha, polo's van een paardenmerk kopen doe ik niet aan :')
Voor een tientje bij de H&M heb je er ook een, die het prima doet!

Alleen schoenen, rijbroeken en jassen koop ik van paardenmerken, verder echt niet hoor :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:38

Haha ja oke, maar was even een voorbeeldje.

teske2225

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:20

hahah

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:06

HEERLIJK, PAASWEEKEND, voelt echt als vakantie :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 09:45

En bij ons ligt er al weer sneeeeeeuw... Pasen is toch altijd in het teken van de lente? Met uitkomende bloementjes?

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 09:55

Sneeuw :oo
Bij ons gelukkig niet, het is wel koud, maar nog geen sneeuw gelukkig!

Maar meestal is pasen ergens bij de 20 april ofzo, nu is het 31 maart en 1 april, dus best wel vroeg..
Ik hoop in ieder geval dat we straks heeeel mooi weer krijgen. Het liefst in de meivakantie!

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:53

Bij ons heeft het toch wel gesneeuwd, en nog best lang ook, het sneeuwt nu nog steeds!
Gelukkig blijft er niks liggen!

Afbeelding