wow wat een hoop uitval! Kun je idd lekker veel rijden, maar hebben jullie niet volgende week pww? Wij wel dus moet veel gaan leren
Jaa super! Jullie gaan allemaal super goed! Nu krijg ik ook weer zin om te gaan springen op wedstrijd (weet nog niet met welke pony, misschien raspoetin want ik ben niet zo van het op tijd rijden wat met ollie in het L moet). Als ik in de buurt woonde kwam ik meedoen teske
Ja we kunnen whattsapp groep aanmaken maar vind dit nog niet zo leuk voor titine, ik had vorig jaar nog geen whattsapp en toen werd er zo'n groep aan gemaakt en toen zei zowat niemand meer wat in het topic. Ik heb geen instagram. Maar stuur me jullie nummers maar even via pb, altijd handig.
Ik mag ook geen dekjes meer extra kopen voor kamp, wil nog heeel graag een dekje (bicolor with green), maar dat is gewoon even sparen of toevallig tegen het lijf lopen.
Pff nu ook al geen springlessen meer. Instructeur kapt er maar gewoon helemaal mee, wel balen want hij heeft ons niet eens gezegd wat er fout was (mijn zusje en ik waren de enige die nog kwamen en naar ons idee altijd ons best hebben gedaan, maar is wel zo dat het niet zo leuk is van de rest om niet meer te komen). Morgen rabotraining (hopelijk gaat dat door want ik heb echt de afgelopen tijd alleen maar uitvallende lessen gehad).

wel wat vreugdesbokjes gehad, maar dat kan ook niet anders als hij zo weinig wordt gereden #stommeschool