Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vind ik dan
) en kom naar de instructieweek (3A) met mijn stoere zwarte dan 8-jarige Adonis. We zijn net een keertje gestart in het M en beginnen nu de wondere wereld van clinics enzo te ontdekken. Toen een vriendin van stal begon over de instructieweken hebben we ons maar ingeschreven! Het wordt voor het eerst dat Adonis en ik op zo'n avontuur gaan, dus ik vind het echt retespannend!

.
Prisjee91 schreef:Jeetje wat praten jullie veel!
Ik zal trouwens wat over mezelf vertellen.
Ik ben Priscilla, 21 jaar (tijdens de weken 22 jaar) en me paarden staan in Asch (nabij Tiel).
Mijn paarden heten Armstrong en Pit. Pit is een Welsh A merrie van bij 4 en Armstrong is een KWPN ruin van bijna 8 jaar. Ik heb sinds net een startpas aangevraagd voor mij en Armstrong, dus we zijn verder nog helemaal groen. We willen graag gaan springen en crossen maar uiteraard houden we dressuur er ook wel bij.
Ik ga dus naar week 3B, was gelukkig op tijd met inschrijven!
Ik werk zeer onregelmatig maar heb week 24 gewoon vrij, alleen ik weet niet of ik dus die zondag ervoor moet werken. Zou liever ook op zondag komen... Moet nog even kijken of ik dat kan overleggen op werk.
Shirts/polo's lijken me leuk.
original schreef:Ik meld me ook hier, sta als derde op de reservelijst ! Dus ik hoop dat we nog mee mogen!
Ik ben 22 jaar oud en heb een KWPN Ruin waar ik L1 mee start. Gisteren nog op wedstrijd geweest en 4 winstpuntjes er bij weten te rijden!
Leuk idee om al op zondag kennis te maken!
?