Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:14

:oo :oo :oo

wat een terorristen

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:14

GElukkig dat de pony is gevonden en heelhuids weer terug is! Wat een verhaal zeg!

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:15

Oh superfijn dat je pony gevonden is Senna!
En super van diegene die jullie op de hoogte had gebracht dat je pony weg was!

monikje

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik lees al een tijdje mee maar dit is echt verschrikkelijk.
Ik hoop dat de pony snel terug gevonden wordt! Dat kind is niet goed bij der hoofd! Ik vind dit ook diefstal... en leeftijd maakt daarbij niks uit je weet als kind echt wel dat dat niet mag.

xLauLaUx

senna1234 schreef:
Mijn moeder heeft weer gebeld, ze was pas net weg gelukkig, en het belletje is op tijd geweest.
Ze hebben pony en het meisje teruggevonden in het bos.
De staleigenaar heeft mijn moeder wat spullen meegegeven voor vannacht, en dus is mijn moeder nu met de trailer en mijn pony onderweg naar huis.
Gelukkig waren ze er vrij snel bij, moet er niet aan denken als het langer had geduurd.
Pony kan vannacht even in de extra schuur staan in de tuin.
En morgen gaat mijn moeder ervoor zorgen dat Leslie (mijn pony) bij een andere stalling komt te staan.

Bedankt voor de superlieve reacties allemaal <3 ik vind het echt superaardig van jullie!

Gelukkig zeg! Weet je al wat er nu gaat gebeuren qua sancties of gaat daar eerst nog over overlegd worden?

Traiectum

Wat geweldig dat ze terug is!

Lynn_Nikita

gelukkig dat je pony en die meid gevonden zijn. Wat gaat nu gebeuren? Andere stalling morgen? En wat gebeurd met haar?

Lieset23

Fijn dat je pony terecht is Senna. Maar wat een ongelofelijke K*T streek. En dan als staleigenaar spullen meegeven zodat jullie de pony bij je thuis kan stallen?? Zou echt niet meer bij zo'n staleigenaar willen staan.
Hij moet jouw pony beschermen niet dat klerekind.

Maar lukt het wel zo snel andere stalling te vinden?? Sterkte met alles.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:16

fijn dat ze zijn gevonden! hoop echt van harte dat dat kind een heel harde straf krijgt!

Amalarab

ochjee, dus pony kan niet eens in de eigen box terug? ook al hebben ze het meisje nu?

Yvettee

Gelukkig dat de pony terug gevonden is! Ben benieuwd wat er nu met het meisje gebeurt

Eefke85

Gelukkig is de pony weer terecht! Is ze helemaal ongedeerd?

_Michelle__

Gelukkig is de pony weer terecht!
Ben wel benieuwd of er stappen ondernomen worden tegen het meisje.
En ben ook erg benieuwd hoe haar moeder nu reageer nu ze de pony gewoon gestolen heeft!

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:17

senna1234 schreef:
Mijn moeder heeft weer gebeld, ze was pas net weg gelukkig, en het belletje is op tijd geweest.
Ze hebben pony en het meisje teruggevonden in het bos.
De staleigenaar heeft mijn moeder wat spullen meegegeven voor vannacht, en dus is mijn moeder nu met de trailer en mijn pony onderweg naar huis.
Gelukkig waren ze er vrij snel bij, moet er niet aan denken als het langer had geduurd.
Pony kan vannacht even in de extra schuur staan in de tuin.
En morgen gaat mijn moeder ervoor zorgen dat Leslie (mijn pony) bij een andere stalling komt te staan.

Bedankt voor de superlieve reacties allemaal <3 ik vind het echt superaardig van jullie!

Pfieuw wat een opluchting voor jou én je moeder, hopelijk hebben jullie snel een andere stal!
Aan te raden niet te vermelden waar ze heen gaat eigenlijk, want als het echt zo is dat deze meid meeleest...

troi

Hebben jullie haar bij de politie aangegeven voor diefstal? Lijkt me dat een stevige gesprek met een agent niet zo verkeerd zou zijn hier...

xLauLaUx

Ik zou me er zelf als eigenaar op zo'n moment beter bij voelen om mijn pony een nachtje thuis te hebben, laten we er niet meteen vanuitgaan dat de staleigenaar ze eruit heeft gegooid.

Robin

gelukkig is de pony terecht!

Nadine_S

Zo wat een verhaal zeg! Sterkte met het verdere verloop!

miss_lizje

Wat fijn dat je pony terecht is!!!!!! Nou hopen dat jullie snel een ander plekje vinden en dat kind naar de jeugdrechter mag.
Als je oud genoeg ben op een pony te ontvoeren/stelen ben je ook oud genoeg om zodanig bestraft te worden!

monikje

Gelukkig dat je pony weer terecht is! Wat een idioot kind zeg. Die heeft teveel penny strips gelezen denk?

Claudia1993_

Fijn dat je pony teruggevonden is!
Ik hoop dat dat kind flink gestraft wordt.
Wel erg apart van de staleigenaar, heb het gevoel dat hij niet voor jullie op komt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:18

LauraP: Weet ik ook wel, maar toch voel ik me nu onwijs schuldig.

Ze moet het daarom niet op bokt gelezen hebben of FB, het is genoeg dat ze gewoon wat hoort op stal van andere klanten die erover praten" al gehoord, X. gaat weg met d'r pony omwille van dat kind" en dat wist ze ook genoeg.
Of zelfs dat niet, kan heel goed dat het gewoon een penny-actie is en dat ze écht denkt dat de pony gered moet worden, uit zichzelf. Ze wilde hem rijden, dat mocht niet. Ze wilde nog zoveel meer want "hij werd mishandelt" (vertelde ze toch?) maar er verbeterde niks, geen enkele wraakactie was genoeg om ze te overtuigen dat ZIJ goed was voor de pony, dus nu neemt ze even in haar droomwereld heft in eigen handen.

Zo is zij vast niet de enige, hebben velen onder ons er nooit van gedroomd als kind om een pony te redden en in de achtertuin te droppen (denk aan het groentesoep-verhaal hier op bokt)?

In elk geval kan haar moeder nou niet meer gillen dat haar kind niks doet... En ook pijnlijke zaak voor de stalbaas naar elke andere klant toe, als een kind in staat is om andermans pony zomaar mee te nemen nadat ze al eens erfverbod heeft gehad. Komt de naam van de stal ook absoluut niet ten goede.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:19

Fijn dat ze terug is. Maar ik mag toch ook hopen dat zo'n meisje nu voor altijd verbannen is van de stal? Waarom moeten jullie toch gestraft worden omdat iemand anders niet met z'n fikken van jullie pony kan afblijven? Of is het omwille van de veiligheid misschien?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:20

In het bos? Het is al vanaf half 5 donker! :oo
Ben heel benieuwd wat hiervan de gevolgen zijn voor het kind en de ouders.. Ik hoop dat ze flink aangepakt worden, maar dat zal wel niet..

Gelukkig gaan jullie nu ergens anders heen, al vrees ik dat het kind al snel weer een ander slachtoffer zal hebben gevonden.. :=
Laatst bijgewerkt door Monchou op 09-12-12 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:20

Dus ze heeft jullie pony gewoon meegenomen?! Serieus waar haalt ze het lef vandaan! :x :? |o 8)7 Hopelijk word ze goed gestraft en hebben jullie geen problemen meer.