Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juuuuul_Xx schreef:Hebben er meer mensen nog geen brief ontvangen?
En wie weet of er nou wel of niet met bandages gereden mag worden? ik neem aan dat het wel gewoon mag. Maar zou het toch graag zeker willen weten.

Citaat:Er wordt geadviseerd om in wedstrijdkleding te verschijnen. Heb je dat niet in bezit dan is de combinatie van zwart, donkerblauw en wit ook voldoende. Voor de workshop van Tjalling van den Berg is het verstandig om comfortabele kleding te dragen. Dat kan ook gewoon in je rijbroek met daarop een sportshirt of sweater.
thea1978 schreef:Ik doe ook mee. Ik moet om kwart voor tien, groep 6. Ik had begrepen dat het op niveau werd ingedeeld en binnen het niveau gekeken word naar afstand. Ik heb voor mijn paard een box gehuurd en breng haar de dag ervoor er al naar toe. En dan slaap ik in een hotel. Anders allemaal wel erg vroeg in de ochtend. Doe echt mee voor de ervaring en ben nogal een stresskip met wedstrijden enz. Dus dacht mooi leermoment voor allerlei dingen.
NiNM schreef:thea1978 schreef:Ik doe ook mee. Ik moet om kwart voor tien, groep 6. Ik had begrepen dat het op niveau werd ingedeeld en binnen het niveau gekeken word naar afstand. Ik heb voor mijn paard een box gehuurd en breng haar de dag ervoor er al naar toe. En dan slaap ik in een hotel. Anders allemaal wel erg vroeg in de ochtend. Doe echt mee voor de ervaring en ben nogal een stresskip met wedstrijden enz. Dus dacht mooi leermoment voor allerlei dingen.
Wat leuk ik zit bij jou in de groep!
Ben te herkennen aan mn springpaard met spring zadel zal wel opvallen hahaha
Mijn paard vind het nogal spannend om met andere paarden in de bak te rijden. Dus goed leer momentje weer. Ben benieuwd wat Adelinde daar voor tips over geeft.