Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lovebelly schreef:Ik zou er wel voor zorgen dat als je met vriendinnen op hetzelfde niveau rijdt dat je dan bij hun komt.
Ik zat vorig jaar als L1'er bij kinderen die hun pony niet onder controle hadden en meer bezig waren met
sturen dan met netjes rijden en dat was zwaaaar irritant.
Maar bijv. Linda Lammers is al 60 euro per groepje..

xTesslove schreef:Ik zag ook dat manege poelenburgh instructieweken heeft. Dat is 385 voor 6 dagen, en ook met duin- strand- en bosritten! Dat lijkt me ook leuk! Ik kijk nog even..

Clairexx schreef:Dilay_Romy schreef:Oo ik wil echt zo graag naar knhs kamp!
Maar ik moet even afwachten wat een vriendin van mij gaat doen! maar ik hoop echt dat het kan! wie gaan er allemaal naar 9a.b.c?
Wss ga ik ook naar 9a!
_Annee schreef:Halloo!! Ik ga dit jaar voor het eerst, met een vriendin die al wel een keer eerder is geweest! We gaan waarschijnlijk naar week 8a
2 jaa geleden bij MZ viel haar dat zwaar tegen, daarom is ze afgelopen jaar ook niet geweest maar dit jaar wil ze weer wel meedoen (nota bene wel op MIJN pony! haha ik mag die van haar dan) 
dominiquew schreef:lovebelly schreef:Ik zou er wel voor zorgen dat als je met vriendinnen op hetzelfde niveau rijdt dat je dan bij hun komt.
Ik zat vorig jaar als L1'er bij kinderen die hun pony niet onder controle hadden en meer bezig waren met
sturen dan met netjes rijden en dat was zwaaaar irritant.
Maar bijv. Linda Lammers is al 60 euro per groepje..
Zat jij bij vriendinnen of was je zomaar in een groepje geplaatst?
Citaat:Zat jij bij vriendinnen of was je zomaar in een groepje geplaats
ik was alleen gegaan! maar je komt daar allemaal leuke mensen tegen. ik kwam daar een meisje tegen haar zus had een paar van ons op stal gekacht dus dat zusje had ik al vaker bij ons op stal gezien.Citaat:Ik was zomaar ingedeeld...