Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ariebombarie schreef:HolyPope schreef:Wordt tijd dat er 's iemand "De opvouwbare zweep" uitvindt.....!
is er dan nog niet eentje die je net als een vishengel in elkaar kunt schuiven? nee? dan vraag ik er NU meteen patent op aan
Cassidy schreef:Ik heb lol om dit topic. Niet alleen om de zweep die op een dergelijke manier is ingepakt (super dat je hier reageert Peerke, en je hebt echt een goed luisterende medewerker) maar om iedereen die van mening is dat je dit topic niet alleen diagonaal door hoeft te lezen maar dat je elke reactie behoort te spellen, en iedereen die dit niet doet, de stempel blond of analfabeet krijgt.
Bokt is leuk, er zijn belangrijke topics waar ik wel tot op de letter bij of na ga lezen, maar daar valt deze niet onder.
En ik ben weer weg de wegste. Naar (voor mij) belangrijkere topics dan deze
O, en Peerke, dit topic gaat je klanten kosten. Niet om die fout van je medewerker, maar door allen die hier een beetje schamper over de medebokkers lopen te doen, die de moeite niet hebben genomen om behalve de foto en pagina 2 alle reacties door te nemen. Bedank je maar bij hen.
Moos99 schreef:Wat naar mijn idee ook nog wel gezegd mag worden is dat het niet alleen heel tof is van Peerke om te reageren, maar ook van TS om niet meteen met namen te gaan gooien! Ik denk dat een groot deel van bokt (misschien wel inclusief mijzelf) dit wel had gedaan. TS denkt ook na over de gevolgen voor het bedrijf, en dat vind ik ook zeker wel respect waard!
xManon_ schreef:Moos99 schreef:Wat naar mijn idee ook nog wel gezegd mag worden is dat het niet alleen heel tof is van Peerke om te reageren, maar ook van TS om niet meteen met namen te gaan gooien! Ik denk dat een groot deel van bokt (misschien wel inclusief mijzelf) dit wel had gedaan. TS denkt ook na over de gevolgen voor het bedrijf, en dat vind ik ook zeker wel respect waard!
Geeft ook wel aan hoe goed de service en reactie van Peerke (ruitersport) hierop geweest is
Bij onvrede was er vast en zeker wel een naam genoemd!
Caro_W schreef:Ja, foto's gestuurd met bericht, verwacht dat het geen probleem is. Moet nu wel morgen een nieuwe bij de winkel halen, want wilde hem zondag graag gebruiken... Ik zie het maar zo: iemand kan er daar weer een mooi leermoment uit halen!
Saintelette schreef:Ode aan de persoon die deze zweep heeft ingepakt
Ariebombarie schreef:HolyPope schreef:Wordt tijd dat er 's iemand "De opvouwbare zweep" uitvindt.....!
is er dan nog niet eentje die je net als een vishengel in elkaar kunt schuiven? nee? dan vraag ik er NU meteen patent op aan