Jup dom.. Maar ik heb mijn pony al 14 jaar, en als hij schrikt en ik er bijna afval staat hij direct stil! Wat er ook gebeurd.
Dus TS! Lekker mee doorgaan als jij het vertrouwd
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
en wonder boven wonder ging het altijd goed hahaApennootje schreef:Echt super stoer! Zo zou iedereen het moeten kunnen.. Al die lui die allerlei bitten moeten hebben omdat ze vinden dat hun paard 'eigenwijs' etc is moeten aan dit soort dingen een voorbeeld nemen!
esmir schreef:Ik vind het wel geinig, maar ik zou het zelf nooit doen. Ach toen ik een stuk(je)jonger was deed ik ook dingen die ik nu levensgevaarlijk vinden wonder boven wonder ging het altijd goed haha
Leuk dat het kan, maar ik denk wel dat het wijs is om serieus over de risicos na te denken.. Zoals mn moeder altijd zei "het blijven beesten"Apennootje schreef:Echt super stoer! Zo zou iedereen het moeten kunnen.. Al die lui die allerlei bitten moeten hebben omdat ze vinden dat hun paard 'eigenwijs' etc is moeten aan dit soort dingen een voorbeeld nemen!
Verklaar u nader..
esmir schreef:Ik vind het wel geinig, maar ik zou het zelf nooit doen. Ach toen ik een stuk(je)jonger was deed ik ook dingen die ik nu levensgevaarlijk vinden wonder boven wonder ging het altijd goed haha
Leuk dat het kan, maar ik denk wel dat het wijs is om serieus over de risicos na te denken.. Zoals mn moeder altijd zei "het blijven beesten"
miranda_44 schreef:ik vind het knap dat je het durft, maar wel gaaf dat
alleen je wou geen commentaar over je cap. maar ik heb gehoord dat als je geen cap op hebt en je veroorzaakt een ongeluk of er gebeurd iets waarvoor je de verzekering nodig hebt je het dan niet krijgt omdat je geen cap op had
met alleen een neckrope heb je heel wat minder houvast wil die het gaan doen. Als je het thuis doet prima, van mijn part breek je al je botten, heeft niemand last van behalve jij en je ouders.suikermeisje schreef:Het zit toch in je pony, en is dus niet raar. Blijkbaar is dat bokken erg leuk (zoals je in dat topic deed) en je pony kan het zo weer doenmet alleen een neckrope heb je heel wat minder houvast wil die het gaan doen. Als je het thuis doet prima, van mijn part breek je al je botten, heeft niemand last van behalve jij en je ouders.
en daarbij, ik bracht het gewoon netjes en normaal, als je zelf gelijk in zo'n verdedigende houding gaat maak je inderdaad geen vrienden en is het typisch bokt!
xTammyy schreef:Suikermeisje, als je even het topic had kunnen lezen had je al kunnen zien dat er meer dan eens gewezen is op de gevaren.
Als jij er dan vervolgens een heel ander topic bij haalt wat niks met dit onderwerp te maken heeft reageer ik niet meer zo vriendelijk.
Maar jij blijkbaar ook niet