Leuke pony trouwens TS, en geslaagd en confronterend grapje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_western schreef:Damned schreef:zielig van jullie dat jullie hierom lachen (als hij echt dood is)
in mijn ogen zijn dit geen echte dierenliefhebbers die dit grappig vinden
EDIT; zie net dat het een grap is?
Ben een echte dierenliefhebber.
Maar heb eerder regelmatig als 10 jarig kind mijn opa geholpen met het slachten van hanen.
Niks lekkerder dan vlees van eigen haan of kip
maria1991 schreef:haha TS wat een groot topic door een (niet echt echt) dooie haan.Zo had ik van de zomer dat mijn paard lekker gek liep te doen in de wei en dat er een konijntje op de verkeerde plek op het verkeerde moment zat. Einde konijn, wat kun je er aan doen?
_Lisaa_ schreef:hahahaha, wat een heeeerlijk topic is dit weer![]()
waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken en de grap er niet van in zien.
leuke poown, vond je vorige topic ook echt cool van der pony vriendje, ze is behoorlijk lomp haha.
Air schreef:Ik vraag mij echt af waarom je het zo grappig vind om keihard te liegen en een reltopic aan te maken? Zo ja dan hoop ik niet dat je in het echte leven ook zo bent.
Mods, sinds wanneer mag een duidelijk reltopic open blijven? Owee als er boze reacties zijn maar als een TS een topic opent duidelijk bedoelt om te rellen, en duidelijk zit te liegen, mag het topic gewoon open blijven?
Air schreef:Buckje schreef:Janken jullie ook zo om een stukje vlees wat s'avonds op jullie bord licht ? Dat dier had ook gevoel hoor!!
De haan zit ACHTER het gaas!
Ik vraag mij echt af waarom je het zo grappig vind om keihard te liegen en een reltopic aan te maken? Zo ja dan hoop ik niet dat je in het echte leven ook zo bent.
Mods, sinds wanneer mag een duidelijk reltopic open blijven? Owee als er boze reacties zijn maar als een TS een topic opent duidelijk bedoelt om te rellen, en duidelijk zit te liegen, mag het topic gewoon open blijven?Buckje schreef:Haha ik weet dat dit een boktrel gaat worden gelukkig zien jullie alleen de foto's
Goof schreef:Air schreef:Ik vraag mij echt af waarom je het zo grappig vind om keihard te liegen en een reltopic aan te maken? Zo ja dan hoop ik niet dat je in het echte leven ook zo bent.
Mods, sinds wanneer mag een duidelijk reltopic open blijven? Owee als er boze reacties zijn maar als een TS een topic opent duidelijk bedoelt om te rellen, en duidelijk zit te liegen, mag het topic gewoon open blijven?
OMG, valt dit tegenwoordig al onder reltopic![]()
Ik lach me dood hier![]()
TS, ik hoop wel dat je in het echte leven zo bent, ik houd van je humor!
Buckje schreef:Haha ik weet dat dit een boktrel gaat worden gelukkig zien jullie alleen de foto's
Buckje schreef:Ga ergens anders betweter spelen Air.Niks beters te doen zeker.
maaikj schreef:Als iedereen zich volwassen gedraagd dan is er niets aan de hand hoor..