Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, uit de 2de groep 
VINJ schreef:wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
toevallig ken ik degene van zowel het M als het Z welke door is... kunnen alle twee toch verrekes goed rijden!

maar al met al erg leuk om aan mee te doen! Was voor m'n paard en mij een goede ervaring. Ik heb echt veel gave combinaties gezien
Ik kreeg nog een paar keer het vriendelijke verzoek of ik wat meer ruimte wilde houden, was toch lastig in die inrijbak met 10 man ongeveer
Ze raakte nog in 'discussie' met de instructeur en verliet uiteindelijk de baan, omdat ik in de kantine zat hoorde ik alleen hem praten en niet haar reactie. Ben dus nieuwsgierig waarom ze de baan verliet? Iemand waarmee ik was dacht op de lijst een Z ruiter te hebben gezien die vroeg wilde meerijden, misschien was dat deze persoon wel. Ik zou me redelijk geïntimideerd voelen als ik in de L zo iemand bij me in de baan zou hebben