altijd weer leuk om te lezen en ook om te zien wie er samen bij elkaar in de clinics zittenhet begint al op te schieten in tijd
als de kou straks weg is, is het zo maar ineens BOOTCAMP
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik krijg er steeds meer zin in!
!
dropje2 schreef:Even wat anders voor alle deelnemers:
Is het misschien leuk / handig om een klein 2e hands kraampje op te zetten?
Er zijn zoveel mensen die iets willen kopen c.q. verkopen en we zijn nu met een leuk aantal bij elkaar uit alle windstreken van Nederland, misschien kunnen we een ander en ons zelf blij maken?
Als jullie dat ook leuk vinden. laat het even weten!

) Wranglerbutt schreef:Ik bedenk me net dat ik voor deze wedstrijd geen groom zal hebben![]()
Iemand belangstelling om op paasmaandag Dainty zo nu en dan eens vast te houden en mij in mijn chaps te helpen enzo?
Ik ben bang dat ik de auto al vol genoeg zal hebben met paarden- en mensenspullen voor 4 dagen strand/training én een wedstrijd
Wranglerbutt schreef:Is het misschien een idee om in de aanloopperiode naar het Bootcamp in dit/een topic aan te geven welke spullen je te koop of te ruil hebt?
:
En aangezien m'n strandrit toch wel komt in de vorm van een gewonnen prijs...
)
Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen... HenJ schreef:Hee wat leuk! Ik kom ook kijken denk ik. Even kijken of ik vrij ben die dagen. Vind het wel leuk om te kijken naar diverse onderdelen. Eens kijken wat ik evt met quest in de toekomst kan doen! En het is niet zo heel ver vanaf egmond!