[WN] [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:57

*\o/* altijd weer leuk om te lezen en ook om te zien wie er samen bij elkaar in de clinics zitten

het begint al op te schieten in tijd
als de kou straks weg is, is het zo maar ineens BOOTCAMP :):)

IJp

Re: [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:06

Ja zekers leuk om te weten met wie je samen de clinic doet. Enkele namen ken ik al plaatsen bij gezichten, sowieso mijn eigen stalgenoten. :) Ik krijg er steeds meer zin in!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:52

Super leuk allemaal, het komt nu ook wel best snel dichtbij!
Ik had de brief natuurlijk weer eens verkeerd begrepen en stond bij alle gevorderde ingedeeld voor de Trail en de Pleasure MAAR gelukkig met wat hulp van Marianne kon ik 'overgeplaatst' worden :-)!

Ik heb trouwens een vraag: moet je lid zijn van de WRAN om te mogen starten maandag? Ik rij normaal alleen Reining en heb nog nooit een wedstrijd gestart. Wil dus het liefst ter plekke beslissen of ik Pleasure of Trail ga starten en wil voor die ene wedstrijd eigenlijk niet helemaal lid worden. Ben er verder ook niet zo in thuis dus misschien weet één van jullie het?

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 13:18

Hoi Sandra, nee hoor, je hoeft geen lid te worden van de WRAN, wel moet je een startnummer aanvragen, de kosten hiervoor zijn 12,50 voor een heel jaar.

Je moet wel van te voren op het inschrijfformulier wat straks op http://www.westernsport.nl staat invullen wat je wil starten, da's wel zo handig voor de organisatie! ;)

Even wat anders voor alle deelnemers:

Is het misschien leuk / handig om een klein 2e hands kraampje op te zetten?
Er zijn zoveel mensen die iets willen kopen c.q. verkopen en we zijn nu met een leuk aantal bij elkaar uit alle windstreken van Nederland, misschien kunnen we een ander en ons zelf blij maken?
Als jullie dat ook leuk vinden. laat het even weten! :list:

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:22

Ja San, mee doen met de wedstrijd, altijd leuk! Word het tijdens de wedstrijd ook een Starnmeers onder onsje ;)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:38

dropje2 schreef:
Even wat anders voor alle deelnemers:

Is het misschien leuk / handig om een klein 2e hands kraampje op te zetten?
Er zijn zoveel mensen die iets willen kopen c.q. verkopen en we zijn nu met een leuk aantal bij elkaar uit alle windstreken van Nederland, misschien kunnen we een ander en ons zelf blij maken?
Als jullie dat ook leuk vinden. laat het even weten! :list:

Lijkt me leuk :j
Maar hoe is zoiets te 'managen' als je zelf moet rijden?

Ik bedenk me net dat ik voor deze wedstrijd geen groom zal hebben :oo
Iemand belangstelling om op paasmaandag Dainty zo nu en dan eens vast te houden en mij in mijn chaps te helpen enzo? :+

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 13:41

Hoi WB! Ik dacht eigenlijk niet op de wedstrijddag zelf, maar bv vrijdag, zaterdag en/of zondag.
We kunnen wat tafels in de kantine bij elkaar zetten en daarop kun je je spulletjes neerzetten of neerleggen met bv je naam of telefoonnummer erop. Dan kun je rustig even kijken en eventueel passen.
Moet iedereen natuurlijk wel de beleefdheid hebben om zich geen spullen toe te eigenen die niet van jou zijn, maar daar moeten we toch op kunnen vertrouwen? :D :j

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:27

Ik vind het een goed idee en zal eens kijken wat ik te koop/te ruil heb!

Bedankt voor je antwoord dropje2, ik zal dan maar gewoon een startnummer gaan aanvragen en me gaan inschrijven voor de Trail en de Pleasure.

<zucht>

Wordt het toch nog een duur grapje dit weekend want daar hoor natuurlijk ook een mooie outfit bij.....

Enneh... IJp, ik ben helaas niet zo competitief ingesteld (dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik nog nooit ben gestart :D)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:53

Wranglerbutt schreef:
Ik bedenk me net dat ik voor deze wedstrijd geen groom zal hebben :oo
Iemand belangstelling om op paasmaandag Dainty zo nu en dan eens vast te houden en mij in mijn chaps te helpen enzo? :+

Ik ben 's ochtends sowieso aanwezig als vliegende groom, m.n. wat toiletteren betreft maar een pony vasthouden of chaps dicht zippen kan ik ook wel ;)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:39

@san1978 ik heb ook al tijden geen wedstrijden gestart en doe voor deze wedstrijd weer een startkaart aanvragen (misschien bevalt het wel zo goed dat er nog een paar wedstrijden volgen)

@wb Ik help Susanne bij de L5 's ochtends, en ik start reining pas helemaal aan het eind van de middag, dus als Francis druk is met toiletteren kan ik zeker ook nog een handje helpen.

okgnim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:17

Hè Marianne goed idee van die 2e handsbeurs, lijkt me leuk. +:)+

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 11:27

Dank je Ming-Ko! :o

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:06

Is het misschien een idee om in de aanloopperiode naar het Bootcamp in dit/een topic aan te geven welke spullen je te koop of te ruil hebt? :)*
Ik zie het wel zitten om specifieke spullen voor een geïnteresseerde mee te nemen, maar niet om bwvs een heel kraampje aan spullen mee te nemen, met het risico dat ik het misschien ook weer mee terug moet nemen %) Ik ben bang dat ik de auto al vol genoeg zal hebben met paarden- en mensenspullen voor 4 dagen strand/training én een wedstrijd :o

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:47

Lijkt me ook een leuk idee van de tweedehands beurs! Heb ook al veel zin in de Bootcamp!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 13:09

Wranglerbutt schreef:
Is het misschien een idee om in de aanloopperiode naar het Bootcamp in dit/een topic aan te geven welke spullen je te koop of te ruil hebt? :)*

Lijkt mij een goed plan, dat mag toch wel in dit topic neem ik aan?
Het gaat tenslotte om het Bootcamp :D

Laat ik zelf dan beginnen :P :
Ik heb te koop een showzadel, zie mijn onderschrift; een aluminium shank, gegraveerde aluminium stijgbeugels en een groene HobbyHorse Slinky, maat 38
Ik ben op zoek naar een goede pad, gewoon om dagelijks mee te rijden, in het blauw en een blauwe blouse of iets dergelijks voor de show, maat 38 - 40 :j

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:58

Oh, ik heb ook nog wel wat spullen, wil het hier wel opnoemen maar neem het gewoon sowieso mee, ik kom waarschijnlijk toch zonder paard (heb nog geen zadel dus paard meenemen heeft weinig zin als ik er niet al wat kilometers op heb zitten... ga niet met een paard wat ik totaal niet ken qua rijden 't strand op :o En aangezien m'n strandrit toch wel komt in de vorm van een gewonnen prijs... :D )
Ik heb een dikke Equitexpad, een zwarte HAF-pad model endurance/Freeform, een FRA bitloos hoofdstel cob-size, een extra lange airopreen singel (36" uit m'n hoofd), oranje 3-in-1 boots size M en nog wat klein spul (stalbordje, halster, vliegenmasker e.d. ).
Overigens overweeg ik wel gewoon een dag eerder te komen en te overnachten, ook als ik zonder paard kom, dus op die dag kan ik eventueel wel in een kraampje gaan staan. Als iedereen z'n spullen prijst en we leggen het spul per aanbieder in de kraam of geven de artikelen per aanbieder nog een kleurstickertje, dan kan het geld ook per aanbieder in spaarpotjes/enveloppen en kan ik dus voor iedereen die moet rijden ook gewoon 't spul verkopen.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:09

Super idee! Ook van de inventarisatie vooraf! Wij hebben vrijdags geen clinics, dus dat zou prima zijn! :D Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen...

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 12:33

Super Francis! *\o/* We hadden trouwens al op Sylva en jou gerekend hoor, vanaf zaterdag!
Een lekkere BBQ en een gezellig avondje sla je toch niet af? :D

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:43

Hee wat leuk! Ik kom ook kijken denk ik. Even kijken of ik vrij ben die dagen. Vind het wel leuk om te kijken naar diverse onderdelen. Eens kijken wat ik evt met quest in de toekomst kan doen! En het is niet zo heel ver vanaf egmond!

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 09:47

Goed idee ook van die 2ehandsmarkt. Ik ga eens even in mijn kast(en) kijken wat er mee kan.

En nu weg met die vorst en op naar een zonnig Bootcamp!!!!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 11:39

HenJ schreef:
Hee wat leuk! Ik kom ook kijken denk ik. Even kijken of ik vrij ben die dagen. Vind het wel leuk om te kijken naar diverse onderdelen. Eens kijken wat ik evt met quest in de toekomst kan doen! En het is niet zo heel ver vanaf egmond!

Van harte welkom HenJ!
Er komen een heleboel bekenden van jou! ;)

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:52

Of onbekende hahaha Tis maar net hoe je het ziet hahaa Maar idd wel leuk om jullie te ontmoeten, als ik jullie herken...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:39

Moeten we straks ook allemaal een dubbel naambordje op doen? De ene is je Boktnaam en de andere je eigen naam???? :+

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:58

Als dat even zou kunnen hahahaha

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:52

Ik heb in ieder geval een erg herkenbaar paard ;)