De rest van de probleempaarden op HE ging allemaal goed maar daar hoor ik jullie allemaal niet over.... Er is toevallig 1 paard wat minder goed ging... Daarbij ging de eerste sessie met Whauw ook gewoon goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantalhaf schreef:Super dat Wauw weer thuis is en dat ze al zoveel vooruitgang heeft geboekt, ben echt blij voor je!
Even over de 'discussie' of dit paard wel of niet thuis hoort op zo'n event: Mijn pony extreem angstig, nerveus en een echte vluchter voor bijna ALLES had ik ook opgegeven voor het horse event. Ze is uitgekozen en is daar idd naartoe gegaan! Alles perfect gegaan en ze was totaal niet onder de indruk van de drukte, de grote hal de weet ik veel wat dingen waar ik mn adem voor inhield of ze geen hartstilstand zou krijgen..... Nee hoor ze was bang van de dingen in de roundpen. Ik als eigenaar en alle andere eigenaren KIEZEN er zelf voor om zijn of haar paard op te geven. Waarom ligt dit dan bij Annemarie! Wie zegt dat Wauw haar gedrag kwam door de omgeving.... De eerste keer ging toch ook goed??? In haar eigen omgeving reageerde ze toch ook zo op de trailer?????
De discussie hierover kan ontzettend lang worden, maar het is en blijft de keus van de eigenaar!