Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamadine schreef:Jeetje lekker balachelijk dat zulke mensen dat via pb naar je toezenden he. Echt schaamteloos.
En wat dan nog als je een paard verkoopt als die weer in orde is. Is juist toch des te fijner. Jij zorgt vervolgens weer voor een ander paardje. Super toch... Laat die persoon maar lekker banketstaaf hoor!!!
Tamadine schreef:Nou meid, je doet wereld werk, echt waar. Er zouden er meer zoals jou moeten zijn.
Nou en, dat je paarden verkoopt zodra ze weer gezond zijn. JIJ bent wel degene die ze heeft opgeknapt. En niet die persoon aan de andere kant van de pb dis banketstaaf dingen heeft lopen zeggen... JIJ bent degene die paarden een kans geeft en niet die persoon aan de andere kant van de pb. En als die persoon dit leest dan mag ze contact met mij opnemen en eens goed uitleggen waar het over gaat, want ik begin nu beetje boos te worden op die persoon haha. Kan dr echt niet tegen hoor, dat soort mensen....
lisantjuuh schreef:maar verona isniet oud? moet je zien hoe vrolijk ze staat op fotos en blij ze is dat ze npog een kans heeft gehad op een leuk leven.
jij zou haar gezien hebben gekocht hebben en daar nog een spuitje laten geven? zodat ze met een verschrikkelijk einde is gestorven?
paardjes123 schreef:nee ik had haar laten staan en wel de dierenbescherming gebeld. Maar verder geen actie ondernomen. Ben ik dan een slecht mens? Ik heb nu 1 paard en die zit volledig in de verzekering. De dierenarts kan duizenden euro's kosten. Dat is voor een gewone burgers niet snel bij elkaar te hoesten. Er gaan elke dag zoveel gezonde jongere paarden naar slager.
Aangezien ik geen onbeperkt geld heb, had ik dit nooit gedaan. Ik zie ook bij de stal waar ik sta verschillende jonge meiden, die nog op school zitten al zwaar in de financiele problemen zitten door hun paard. Echt heel erg triest, maar wel van te voren te voorzien helaas. Maar goed dit lijkt mij verder off topiclisantjuuh schreef:maar verona isniet oud? moet je zien hoe vrolijk ze staat op fotos en blij ze is dat ze npog een kans heeft gehad op een leuk leven.
jij zou haar gezien hebben gekocht hebben en daar nog een spuitje laten geven? zodat ze met een verschrikkelijk einde is gestorven?
paardjes123 schreef:Ja ik snap je, alleen snap ik niet waar je dan je inkomsten vandaan haalt. Je zegt dat het je werk is. Nauw ik werk me suf fulltime en kan net fatsoenlijk rond komen met huis paard en auto. Ik zie veel van die jonge meiden, met zoveel verdriet en problemen ervan rond lopen. Dat is heftig en uiteindelijk gaat het bij hun vaak toch mis. Met als nog de gevolgen voor het dier en hun ook nog in de problemen. Tja en dan krabbel ik me toch wel even op me hoofd...
yeye schreef:geen probleem hoor
Even goede vrienden hoor
![]()
Ik kan begrijpen dat er meer mensen zijn die zich dit afvroegen en nu weten ze ook meteen hoe het zit
paardjes123 schreef:Sorry was niet bedoeld om je en verantwoording te laten afleggen.
tinkerfunss schreef:Ik vind dat je super werk verricht! en al zou je Verona door verkopen, dan heeft ze in ieder geval nog een mooi leven voor de boeg! want je lijkt me niet het typ die dr bij de eerste de beste verkoopt, maar een goed tehuis zoekt !En dat je spullen krijgt, waar je nooit om gevraagd heb!! je kreeg het aangeboden! is dan een mooi steuntje in de rug! dan hou je dat geld over om de dierenarts te kunnen bellen wanneer dat nodig is!
Neehoor! laat die belg maar lekker praten! je doet super werk! als ik je zon lintje uit kon delen, had je die zeker van me gehad!!
RosiePosie schreef:Helaas zie ik dit op bokt telkens weer gebeuren. Zo jammer dat mensen het kennelijk altijd weer nodig vinden om negatief te zijn, af te kraken en tweedracht te stichten. Ik wordt er zo moe van. Kan een draadje nou niet eens 'gewoon' on-topic blijven, zonder al die, meestal irrelevante, kritiek. Dit topic gaat over het herstel van Verona, niet over wat de TS al of niet heeft gedaan, zal doen of zou moeten doen. Ieder zijn eigen mening, maar doe dat alsjeblieft niet in andermans topic.
Solleke_Noah schreef:Even een idee voor als de koliek, afwisselend diarree blijft aanhouden. We hadden een pony bij ons in de opvang die steeds terugkerende koliek had, en tussendoor constant diarree die maar niet op te lossen viel. Die pony bleek achteraf een darmsteen te hebben. Omdat ze 26 jaar was, heeft haar adoptant haar besloten in te laten slapen. Ook hadden we een erg oude pony met een verwaarloosde worminfectie, deze had terugkerende diarree doordat de wormen zijn darmen permanent beschadigd hadden.
Niet om je ongerust te maken, want met een ondervoed paard krijg je gemakkelijk kolieken. Maar iets om in het achterhoofd te houden