Gefeliciteerd met je verjaardag. wat fijn dat Alvaro weer gevonden is! ik hoop dat je snel weet wanneer de uitspraak is, en dat die een beetje positief mag zijn
Ik vind dat je moeder het echt prachtig verwoord heeft! En ontzettend fijn natuurlijk dat je weet waar hij is.. Hopelijk hoef je maar kort op de uitspraak te wachten.
s6801881
Geplaatst: 30-07-11 08:22
Echt super voor je dat hij een fijn plekje heeft voor zolang als je moet wachten nu maar hopen dat de rechter ook ziet hoeveel hij voor jullie betekend, en dan komt hij vast snel naar huis Zolang ik ze kan missen duim ik voor je mee
Er is helaas nog niets bekend over wanneer de rechtszaak zal zijn, en dus ook niet over wanneer hij bij ons terug komt.. We blijven hopen dat dit zo snel mogelijk zal zijn...
Wat onwijs goed om te lezen dat hij weer terecht is! Wat een opluchting zal dat zijn geweest voor jullie echt super fijn! Ik ga met jullie mee duimen dat de rechtzaak snel zal zijn en dat hij dan snel weer bij jullie komt. Helaas weet ik ook hoelang het kan duren voor zo´n rechtzaak kan zijn omdat alle partijen genoeg tijd moeten hebben om zich te verdedigen helaas kan daar weken overheen gaan soms zelfs maanden. Ik hoop voor jullie dat dit in jullie geval niet zo is en dat jullie binnen een korte tijd duidelijkheid hebben. Heel veel succes en ik hoop heel hard mee dat het voor jullie goed uit gaat pakken en dat je snel bij je mannetje langs kunt gaan met de trailer.
wat fijn dat die weer terecht is ik hoob heel erg dat hij aan jullie toevertroud word maar als de rechter lochies nadenkt dan kiest ie wel voor jullie hoor jullie verdienen die lieve knul