Duimen jullie mee voor Big Mac

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Re: Duimen jullie mee voor Big Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:55

Ach meisje wat naar is dat :(:) Maar je moet doen wat voor hem het beste is.
Heel erg veel sterkte met het maken van de beslissing en de tijd die komen gaat. Als je ooit je hart wilt luchten...Mijn PB-box staat voor je open :(:)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:12

Och jee toch |(
:(:)

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:18

Wat vreselijk,sterkte :(:)

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 13:20

Nou het slechte nieuws houdt niet op hier,heb met de verzekering gebeld en de kans bestaat dat ze niet uitbetalen!
Wat dan dus inhoudt dat we onze kanjer verliezen en dat we voor Dionne(dochter)ook geen nieuw paardje meer kunnen kopen.
Dubbelverlies voor haar dus,hoe krom kan het zijn, |( .

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:22

Jeetje wat een vreselijk nieuws allemaal ;(
Sterkte :(:) :(:)

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:24

Jeetje wat verschrikkelijk! Sterkte.....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:24

Oh nee toch, wat balen! Waarom willen ze niet uitkeren dan?

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 13:28

Ik heb voor alle paarden de doodverzekering afgesloten toen ik ze kocht.
En die keren ze niet uit al het paard komt te overlijden door een chronische ziekte,maar ik vind dit niet chronisch,hij kreeg een infarct opeens,dat is bij mijn weten geen chronisch iets?
Maar zij zeggen dat ze dat na het verslag van de veearts gaan bepalen,omdat we eigenlijk toen hij het kreeg meteen de knoop hadden moeten doorhakken,maar elke eigenaar en veearts probeert toch nog eerst het paard te redden,of ben ik nu echt gek?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:29

Wat een raar verhaal zeg! Dat heb ik nog nooit gehoord, natuurlijk probeer je eerst een dier te redden!

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 13:31

Ja dat dacht ik dus ook,en onder chronisch versta ik een ziekte die langzaam komt opzetten,een infarct noem ik acuut?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:32

Ja, ben ik met je eens. Wat zegt je DA ervan? Die zal een verslag moeten uitbrengen aan de verzekering?

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 13:33

Ja die zei tegen me dat ik het eens moest navragen,hij noemde het ook chronisch?
Ik snap het niet echt,maar moet zeggen dat ik nu ook niet heel helder kan nadenken.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:34

Vreselijk zeg dan moet je misschien een zeer zware beslissing nemen en dan word ook nog tegen gewerkt. Heel veel sterkte.

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 13:34

Ja ,ik kan me niet voorstellen dat iemand meteen zou hebben gezegd,laat maar inslapen,ik bedoel,hij is mijn vriendje,daar vecht je toch voor?

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:35

heel veel sterkte. ik blijf hopen maar wens jullie ook de kracht om mocht dat nodig zijn de juiste beslissing te kunnen nemen.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:36

Snap ik uberhaup niet als je verzekerd bent voor de dood hoor je toch altijd uit te betalen ?

Ik moet wel zeggen dat ik toen macho overleed ook behoorlijke problemen met mijn
verzekering heb gehad,proberen rustig te blijven en vooral volhouden.

Schandalig is het wel,je heb al zo'n verdriet en dat krijg je zoiets nog !

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:37

Dussss....conclusie: als je paard ziek wordt dan niets doen en laten "inslapen". Alleen op die manier kun je nog enigszins financiele tegemoetkoming verwachten.
Wat a load of crap! (sorry..wordt hier ontzettend boos over)... maar daar schiet jij niets mee op!
Wat een ontzettende afknapper..kan er ook nog wel even bij...
Wat is dan wel de "termijn" waarbinnen je nog kunt proberen je paardje zijn leven te redden???
Meissie..ze proberen je gewoon een oor aan te naaien...voet bij stuk houden... Sinds wanneer is een hersenbloeding chronisch???
Laatst bijgewerkt door radicalM op 11-01-11 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:38

en daarom heb ik mijn paard dus niet verzekerd.

ze vinden altijd een manier om niet uit te keren. maar je betaald wel premie. waarvoor? voor hun reclame en om de grote bazen te betalen.

belachelijk blijft het. het komt er op neer dat je paard spontaan dood moet neer vallen anders keren ze al niet meer uit.

bij breeze duurde het 12 uren. zouden ze dat ook chronisch bedoelen? ze is niet ter plekke afgemaakt.

oeh ik kan me hier zo kwaad om maken.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:43

bij wie ben je verzekerd?

ik ben uitgebreid verz en toen mijn appie ziek werd hebben we 14 dgn ons best gedaan
waarvan 11 in de kliniek
ze bleek EMS te hebben ,maar bij mij is alles netjes uitbetaald
ik zit bij EquineRisk, nu ook weer met mijn nieuwe paard

erg vervelend dat je in deze moeilijke periode ook daar nog zorgen om hebt.

ik leef heel erg met je mee, niks is erger dan je geliefde paard zo te zien en dat je niks kan doen |(

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:44

Lees net je update.

Wat vreselijk zeg!

En ook ik blijf voor jullie hopen! Laat Bic Mac heel veel engeltjes bij zich hebben!

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:11

heel erg veel sterkte,ik hoop dat er voor jou nog een wonder gebeurt.wat is het toch oneerlijk.je hebt echt alles gedaan wat je kon.heel veel sterkte in de komende tijd.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:23

Pff geen goed nieuws ;( :(:)

Naar mijn idee is dit idd ook niet chronisch snap niet waarom DA het ook chronisch noemt :? :n Hopelijk helpt ie je wel door het verslag goed op te stellen zodat er duidelijk wordt weergegeven dat het zeer Plotseling is ontstaan, medicijnen niet helpen en er dus geen andere oplossing is...

Heel Veel Sterkte ermee! en ik duim voor je dat dan op z'n minst de verzekering meewerkt *duim duim duim* :(:)

@mirgino zoals je kan lezen is ze niet uitgebreid verzekerd, maar alleen voor de dood dat maakt verschil ;)

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:02

Wat gemeen je doet je best om je maatje te redden en dan krijg je te horen dat je hem beter meteen had kunnen laten gaan .... verzekeraars bleehhhh geen gevoel alles draait om geld.
Heel veel sterkte met beslissingen maken en geef je grote vriend nog een extra knuffel van mij hij heeft dit niet verdient.

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 15:05

Bedankt allemaal,ik heb mijn paarden allemaal alleen tegen de dood verzekerd,bewust niet uitgebreid.Veeartskosten regel ik zelf met mijn veearts,daar hoef ik geen verzekering tussen,want 9 van de 10 keer betalen ze niet uit.
Dus die premie daarvan zet ik liever apart.
Net Big Mac zijn tweede pil gaan geven,alweer een jankbui natuurlijk.Ik ben echt helemaal in de war en weet niet goed wat ik moet doen.ik wil het beste voor hem,maar wat is dat op dit moment?Nu liep hij me achterna voor nog een appeltje,lopen gaat,maar als hij moet stoppen of draaien verliest hij zijn evenwicht,pff wat is dit moeilijk zeg, :( |( .

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:15

Als hij je nog wel achterna gaat voor een appeltje krijg ik het idee dat hij nog wel wil, en dan zou ik nog niet opgeven. Maar het gaat om je paardje en jullie als gezin, ik denk dat geen enkele buitenstaander eigenlijk recht van spreken heeft...