Calimero_ schreef:Ik heb al heel veel pech gehad het laatste jaar.
Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan met alle gevolgen van dien.
Toen kwam Linda, mijn vorige pony die artrose bleek te hebben.
En door die omstandigheden ging het slecht op school.
Dat is de reden dat ik nu niet naar school ga.
Daarbij komt Christal nog. Een geweldig paard, en ik wil ook zeker doorzetten. Maar de klik is er niet.
Met linda ging het ook wel eens slecht, maar dat maakte niet uit, ik wou altijd doorgaan.
Dat heb ik met Christal niet. Dit is al de 4de keer dat ik twijfel. Dat zegt toch ook iets?
Als je het paard van je dromen hebt gevonden dan wil je toch juist doorzetten en maakt het je niet uit hoe lang het gaat duren?
Dat heb ik niet. Hoe leuk en mooi ze ook is. We passen niet bij elkaar.
Daarbij komen de omstandigheden voor haar. Ik heb 2 mensen die haar willen kopen waarbij ze bij de ene een jaar lang lekker nog op het land mag genieten en bij de andere elke dag ook lekker in he land komt..
Dat lijkt mij de beste keuze voor ons allebei. Dan kan ik rustig aan op zoek naar mijn droompaardje en Christal genieten van haar leven.
Dat is denk een hele eerlijke keus, verkoop.
Het paard zal er alleen maar op vooruit gaan, en over het algemeen kan het een paard niet zoveel schelen van wie hij zijn brokjes krijgt. Kan me voorstellen dat het emotioneel moeilijk is, maar je merrie gaat er zo te lezen alleen maar op vooruit. Dat is toch juist hartstikke goed!