Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
birdybirdy schreef:Het beste zijn de 50 plussers. Die hebben vaak redelijk wat te besteden. Die oudjes hebben vaak maar een klein pensioentje. Dus handig om je pijlen op de 50+ te richten
anika schreef:Helaas is er een Europeese Derby die voor het eerst gehouden worden van 11 t/m 17 September in Italie het is een $125.000 ad. Ben bang dat er meer mensen hier naar toe gaan. Daar worden vaak ook Trophy classes uitgeschreven etc.. Jammer dat het samen valt..
thillie schreef:Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.
hobbelheks schreef:thillie schreef:Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.
bij dit soort berichten vraag ik me serieus af of je wel een paard moet houden.ik bedoel oke goed iets verder rijden maximale extra kosten kosten 50 euro?
als je dat al niet kan betalen hoe ga je dan in godsnaam een veeartsen rekening oid betalen????
rapido schreef:dat gezeik steeds over die afstanden