[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:57

Sowieso denk ik dat veel en goed reclame maken het beste werkt, wie er dan ook gaan komen ;) Kijk naar die Western Experience in de Brabanthallen. Die trekken toch altijd bomvolle hallen. Dat zou hier dan ook moeten lukken lijkt me? Aangezien er ook voor die mensen veel te doen en te zien is op dit Festival? :j

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 12:43

Wauw, wat een spannend, mooi initiatief! Ik hoop dat het western rijden hierdoor eindelijk wat meer de aandacht gaat krijgen dat het verdient. Maar wat klinkt het nog ver weg; september 2011... de datum staat in ieder geval alvast in mijn agenda :D

Jeddah

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:11

Ik ben wel erg benieuwd! I had wel een beetje het idee dat het in M'heem, hoe gezellig en leuk ook, een beetje doodbloedde, en altijd dezelfde gezichten, wat het ook gezellig maakt, maar een echt NK gevoel is wel wsat minder geworden.

Ik hoop heel erg dat ik mijn vakantie rond deze show plannen kan en erbij zal zijn :j

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:13

birdybirdy schreef:
Het beste zijn de 50 plussers. Die hebben vaak redelijk wat te besteden. Die oudjes hebben vaak maar een klein pensioentje. Dus handig om je pijlen op de 50+ te richten ;)

Als we dan toch vulling willen nodig dan liever een aantal business clubs uit of organisaties die in de skybox gaan vergaderen.
Of misschien wil NL paardenfan nr. 1: hare majesteit voor de verandering ook is komen kijken..de royals zitten ook vaak bij de CHIO..

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:05

BirdyBirdy: Voorzichtig he met die pijlen _-:( , hier heb je zo'n 50+ die toch ook nog wel eens een NK in Den Haag wil rijden :D Ik heb tig keer de Summershow gereden en 2 NK's in Marieenheem, dat was voor ons toch gauw 3 uur rijden, maar daar moet je gewoon niet over zeuren.. als je wat wil, moet je er wat voor over hebben. Ik ben vorig jaar ook naar Wanroij geweest, dat kostte me ruim een halve dag, op vrijdagmiddag over de, nog niet afgemaakte A2 %) %) :=
Maar goed, ieder zn keus!

Ik vindt het nogmaals een super initiatief en geloof zeker dat het een hoop mensen aan gaat trekken,
Den Haag is met het openbaar vervoer natuurlijk heel gemakkelijk te bereiken, dat was Marieenheem wel even anders... dus ook belangstellenden kunnen nu veel gemakkelijker eens een kijkje komen nemen zonder daar meteen een tomtom voor nodig te hebben om er te komen...
Of ik er volgend jaar al bij ben met Viho valt te bezien, maar komen doe ik zeker! *D

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:11

Helaas is er een Europeese Derby die voor het eerst gehouden worden van 11 t/m 17 September in Italie het is een $125.000 ad. Ben bang dat er meer mensen hier naar toe gaan. Daar worden vaak ook Trophy classes uitgeschreven etc.. Jammer dat het samen valt..

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:02

dat is idd jammer....daar zullen idd de rudi's/bernard's/grischa's/risso's van deze wereld dan heen gaan. too bad.

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:48

Ik kom in ieder geval kijken! Is bij mij 'om de hoek'. Ik denk dat de tribune ook al aardig gevuld wordt; ik hoor al van veel mensen uit de omgeving (niet alleen het paardrijdend volk) dat ze graag eens wat willen zien van de Westernsport. Zeker nu het zo dichtbij is!
Den Haag is in mijn ogen zeker geen verkeerde locatie, zeker als het breder wordt opgezet. Met een goede marketing erachter moet het zeker lukken!

Helaas heb ik niet voldoende slaapruimte voor iedereen (moet al Crow & Co onderbrengen :D), maar anders had ik graag nog meer 'kennissen' ondergebracht om de kosten voor hen te drukken. En wat afstand voor sommigen betreft; waar een wil is, is een weg.

Ik wens de organisatie ook toe dat het allemaal goed gaat verlopen, want ik weer dat er een hoop bij komt kijken (ervaring met de Wereledruiterspelen in het Zuiderpark ;) !

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 14:25

anika schreef:
Helaas is er een Europeese Derby die voor het eerst gehouden worden van 11 t/m 17 September in Italie het is een $125.000 ad. Ben bang dat er meer mensen hier naar toe gaan. Daar worden vaak ook Trophy classes uitgeschreven etc.. Jammer dat het samen valt..

Het kan niet altijd meezitten :D Dit jaar is de derby in Italie in november, maar volgend jaar valt hij inderdaad gelijk.
Maar................................. we laten ons niet uit het veld slaan en werken aan een nieuwe verrassing! :D :D

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:31

thillie schreef:
Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.

bij dit soort berichten vraag ik me serieus af of je wel een paard moet houden.ik bedoel oke goed iets verder rijden maximale extra kosten kosten 50 euro?
als je dat al niet kan betalen hoe ga je dan in godsnaam een veeartsen rekening oid betalen????

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 15:30

hobbelheks schreef:
thillie schreef:
Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.

bij dit soort berichten vraag ik me serieus af of je wel een paard moet houden.ik bedoel oke goed iets verder rijden maximale extra kosten kosten 50 euro?
als je dat al niet kan betalen hoe ga je dan in godsnaam een veeartsen rekening oid betalen????

In dit geval kan het ook goed een kwestie zijn van niet willen betalen ipv niet kunnen betalen.. Ik kan ook veel dingen wel betalen, maar heb het er veelal niet voorover.. en ja soms zeg ik dan ook dat ik het niet kan betalen.. het past dan eigenlijk gewoon niet binnen het begrote budget.. dat wil niet zeggen dat er geen budget is voor noodkosten...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:00

dat gezeik steeds over die afstanden :Z

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:34

rapido schreef:
Precies!

Waar ligt Den Haag eigenlijk..........?

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:43

Zou wel mooi zijn als er zo een groot western riding evenement in Nederland komt :)

paulawestern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:18

Hoi allemaal!

Waar kan je kaartjes kopen? :D

Groetjes,
Paula

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:27

rapido schreef:

Dat gezeik steeds dat je er niets over mag zeggen. :roll:
Even voor mij persoonlijk: de afstand naar Den Haag: prima te doen! :j Maarrrr de Paints zijn meestal doordeweeks. En ja...dan staat het enorm vast! Ervaring mee. Ik wil niet minstens een uur file moeten rijden met een paard in de trailer. Voor mij dus een mogelijke reden om niet deel te nemen. Wellicht kom ik kijken en neem ik dan de trein. En nee... Een stal huren en overnachten inde files te vermijden doe ik niet, vind ik te kostbaar en niet prettig.
Geheel persoonlijk dus, maar ik snapwerkelijknniet waarom dat niet gezegd mag worden.

Doet trouwens niets af aan dat ik t een leuk initiatief vind en graag kom kijken!!! Super leuk!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:37

skippy vroeg aanrijden en de files voor zijn lijkt mij de meest logische oplossing

maar ik ben het wel met een aantal eens
je hoeft geen NK te rijden en zo'n show kost nu eenmaal een paar duiten meer, dat geldt voor elke flinke show
het leuke is wel dat er nu eens ruiters zullen komen die eerst de rit te ver vonden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:59

Dat is dus ook ieders keus Spatter. Dat schrijf ik ook, mijn keuze. Natuurlijk beslist een ieder voor zich. Maar ik vind t wel een beetje raar zoals een ieder die hier een opmerking iver heeft, z'n mond lijkt te moeten houden. :n
Voor mij is dit een reden te twijfelen over een deelname, mag ik dat dan niet zeggen? Beetje vreemd.

Maar nogmaals: een super initiatief en als ik idd niet deelneem, dan kom ik vast kijken! :j Ben erg benieuwd! Lijkt me overigens ook helemaal leuk een stand te bemannen! Lijkt me echt leuk op zo'n evenement!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:12

's Morgens aanrijden is geen feestje naar Den Haag. Ik werk daar regelmatig en ik moet dan echt om 5.30 in de auto zitten om om 8.30 te kunnen starten daar. Personenauto dus he ;) Het heeft een reden dat ik doorgaans de avond tevoren al aanrijd en een hotel in duik :)
Ik zou echt aanraden om de avond ervoor te gaan rijden en daar lekker te overnachten, je paard wordt ook niet frisser van filerijden.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:20

Ik kom denk ik als publiek. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:22

Ehhhh ik hoop wel dat er nog minimaal 2 anderen komen rijden... :D

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:34

Mijn probleem is ook niet zozeer het verre rijden of wat langer in de auto zitten, maar dat op en neer rijden dus minder makkelijk is en dat je al snel aan een overnachting zit, 3 man, auto plus trailer, 1 paard, dat is niet niks per overnachting. Maar ik `zeur` (zucht) er verder niet over ik wacht af tot er in 2011 meer info op de site komt over prijzen en mogelijkheden en starttijden en dan ga ik opnieuw plannen en puzzelen.

Waar ik wel een beetje flauw van wordt is dat er zo negatief gesproken wordt over mensen die hier hun beperkingen opsommen. Misschien kun je beter een suggestie doen dan zeggen `zo ver is het niet` `heb je het er niet voor over` dat zijn waarde oordelen en dat moet iedereen voor zich bepalen.

Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe lokatie en hoop alleen maar dat het me lukt om te komen, want ik wil erg graag maar wil niet failliet erdoor gaan :P . Het commerciele tintje vind ik helemaal niet erg, dat woord moet maar eens minder vies gevonden worden, commercieel hoeft niet altijd over lijken te gaan, dat was in de jaren 80/90 zo, dit zijn andere tijden waar commercieel je hoofd boven water houden is, zonder iemand anders kopje onder te drukken.

Meer publiek is leuk, maar niet onze drijfveer. Blizz draait zijn sokken niet meer om voor 20.000 man in kostuum met muziek en vlaggen. Wij gaan voor de titel }:) :=

paulawestern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:10

verography schreef:

Weet jij waar je toegangskaarten kan kopen?

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:11

paulawestern schreef:
verography schreef:

Weet jij waar je toegangskaarten kan kopen?

Aan de deur.. Een beetje vroeg om aan de entree kaartjes te denken als het hele evenement nog niet rond is, denk je niet?

paulawestern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:12

Citaat:
Aan de deur.. Een beetje vroeg om aan de entree kaartjes te denken als het hele evenement nog niet rond is, denk je niet?

Naja ik las ergens op internet dat als je voor 31 december besteld 20% korting krijgt. Dus daarom vraag ik het.