Kijk naar die Western Experience in de Brabanthallen. Die trekken toch altijd bomvolle hallen. Dat zou hier dan ook moeten lukken lijkt me? Aangezien er ook voor die mensen veel te doen en te zien is op dit Festival?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk naar die Western Experience in de Brabanthallen. Die trekken toch altijd bomvolle hallen. Dat zou hier dan ook moeten lukken lijkt me? Aangezien er ook voor die mensen veel te doen en te zien is op dit Festival?
birdybirdy schreef:Het beste zijn de 50 plussers. Die hebben vaak redelijk wat te besteden. Die oudjes hebben vaak maar een klein pensioentje. Dus handig om je pijlen op de 50+ te richten
, hier heb je zo'n 50+ die toch ook nog wel eens een NK in Den Haag wil rijden
Ik heb tig keer de Summershow gereden en 2 NK's in Marieenheem, dat was voor ons toch gauw 3 uur rijden, maar daar moet je gewoon niet over zeuren.. als je wat wil, moet je er wat voor over hebben. Ik ben vorig jaar ook naar Wanroij geweest, dat kostte me ruim een halve dag, op vrijdagmiddag over de, nog niet afgemaakte A2
), maar anders had ik graag nog meer 'kennissen' ondergebracht om de kosten voor hen te drukken. En wat afstand voor sommigen betreft; waar een wil is, is een weg.
! anika schreef:Helaas is er een Europeese Derby die voor het eerst gehouden worden van 11 t/m 17 September in Italie het is een $125.000 ad. Ben bang dat er meer mensen hier naar toe gaan. Daar worden vaak ook Trophy classes uitgeschreven etc.. Jammer dat het samen valt..
Dit jaar is de derby in Italie in november, maar volgend jaar valt hij inderdaad gelijk.
thillie schreef:Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.
hobbelheks schreef:thillie schreef:Voor bv een vriendin van mij die moest naar mariënheem 1,5 uur rijden en naar den haag een 3 uren dat verschilt toch al aardig. Dus die zei ook dan wordt het mij te duur dat kan ik niet betalen.
Voor mijzelf maakt het niet veel uit den haag is een half uurtje langer maar ja ik start nog lang geen NK.
bij dit soort berichten vraag ik me serieus af of je wel een paard moet houden.ik bedoel oke goed iets verder rijden maximale extra kosten kosten 50 euro?
als je dat al niet kan betalen hoe ga je dan in godsnaam een veeartsen rekening oid betalen????
rapido schreef:dat gezeik steeds over die afstanden

Maarrrr de Paints zijn meestal doordeweeks. En ja...dan staat het enorm vast! Ervaring mee. Ik wil niet minstens een uur file moeten rijden met een paard in de trailer. Voor mij dus een mogelijke reden om niet deel te nemen. Wellicht kom ik kijken en neem ik dan de trein. En nee... Een stal huren en overnachten inde files te vermijden doe ik niet, vind ik te kostbaar en niet prettig.
Ben erg benieuwd! Lijkt me overigens ook helemaal leuk een stand te bemannen! Lijkt me echt leuk op zo'n evenement!
Het heeft een reden dat ik doorgaans de avond tevoren al aanrijd en een hotel in duik 
. Het commerciele tintje vind ik helemaal niet erg, dat woord moet maar eens minder vies gevonden worden, commercieel hoeft niet altijd over lijken te gaan, dat was in de jaren 80/90 zo, dit zijn andere tijden waar commercieel je hoofd boven water houden is, zonder iemand anders kopje onder te drukken.