voor de rest hoor ik ieder jaar weer dat er veel foutjes gemaakt worden. Ben ergens toch blij dat ik mijn geld er niet aan uit gegeven heb. Ik wacht tot Cavalia weer naar Nederland komt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hamsterfan schreef:Ja het is en blijft een Duitse show met die foutjes
Ik vond het maandagmiddag trouwens wel erg leuk, het was gezellig en erg druk. We hadden gratis kaartjes(gewonnen) en ik zat in vak I rij 4 stoel 1,2,3(,4). Vond het wel erg leuk om te zien, maar toen die man met die 6 paarden over de hindernissen gingen ging het wel fout ja.. Erg jammer, daarna 2x(3x) opnieuw gedaan en toen ging het wel goed. Was ook erg verliefd op die arabiertjes en nog wat paarden. Vond het erg leuk om een keer er heen te gaan en het een keer te zien
Lotte18 schreef:Ik ga 2de kerstdag waarschijnlijk voor het eerst naar Apassionata!
Iemand al eerder geweest en hoe was het?
26, 27 en 28 december in de Amsterdam Rai
In het Licht van de Sterren
APASSIONATA ‘In het licht van de sterren’ is een betoverende, magische ontmoeting tussen mens en paard. APASSIONATA won onlangs de PRG Live Entertainment Award 2010 als ‘Show van het jaar’, na het enorme succes van de vorige show ‘Charm of Freedom’, die door meer dan 450.000 mensen werd bezocht.
Beleef mee de magische momenten van APASSIONATA, Europa’s meest succesvolle paardenshow, en laat u in vervoering brengen tijdens onze nieuwe sprookjesachtige show. Meer dan 40 paarden, toegewijde passie, verrukkelijke muziek, adembenemende actie en sensatie maken van ‘In het licht van de sterren’ de familieuitstap bij uitstek.
abeltje_xx schreef:hamsterfan schreef:Ja het is en blijft een Duitse show met die foutjes
Ik vond het maandagmiddag trouwens wel erg leuk, het was gezellig en erg druk. We hadden gratis kaartjes(gewonnen) en ik zat in vak I rij 4 stoel 1,2,3(,4). Vond het wel erg leuk om te zien, maar toen die man met die 6 paarden over de hindernissen gingen ging het wel fout ja.. Erg jammer, daarna 2x(3x) opnieuw gedaan en toen ging het wel goed. Was ook erg verliefd op die arabiertjes en nog wat paarden. Vond het erg leuk om een keer er heen te gaan en het een keer te zien
hey dan zat je maar iets voor ons.
wij zaten in vak I rij 7, stoelen 1 en 2.

cloudya schreef:Jee ik zit nu de fotos te kijken (allemaal zonder flits!) en je ziet daar echt stap voor stap (2x) wat er mis gaat tijdens het springen met de 6 paarden.
Knap dat hij toch weer probeerde, ik zou het niet durven...maar als het zovaak mis gaat is het idd beter om dit stuk te veranderen.
Maar ben wel benieuwd naar je foto's!
zagen de hindernis en hoppa een groot stuk voor de rest, 
Je betaald veel geld voor zo'n show en dat verwacht je er ook veel voor en rondje met een shire lopen sorry maar dat vond ik geen show t was gewoon saai…dan ga ik wel naar een rassendefilé ofzo. Groepje met de ijslanders zag er strak en netjes uit. En ja het is knap om paard te rijden in zo’n ring met lichten,geluid,rook en etc. maar daar trainen ze toch voor? En ja kan er wat fout gaan dat die man onderuit ging met z’n paard daar zeg ik ook toch niets van..mijn respect hoe hij het oploste en gewoon verder ging!

Hij viel er één keer af, maar het publiek reageerde erg sportief, was wel fijn.