Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesskn schreef:http://www.hotspotshield.com, en dan alle andere opties uitvinken, dus niet de toolbar enzo erbij downloaden.
Mijn laptop werkt nog perfect, geen virussen of andere gekke dingen.
Citaat:Goedenavond,
Voor diegene die net als mijn vriendin een poging willen doen om de grand prix live te zien en er achter komen dat het niet werkt.. Hier een stappenplan om het wel te laten werken. Wel enige 'computer kennis' vereist..
Wat we gaan doen in deze les: een proxy server configureren. En wel eentje in amerika. Vraag me niet wat een proxy server is, want ik vraag jullie ook niets over paarden
Voor de gebruikers van Internet explorer 7 (of nieuwer):
Start internet explorer
Klik op Tools
Klik op Internet Options
Klik op Connections
Klik op Lan-settings
-> pop-upje -> onderste deel 'Proxy server' Vul in adress: 129.82.12.188 port: 3128
Controleer even of het vinkje 'use proxy... ' aan staat
Klik op OK
Klik op Apply
Ga naar de link van unitedsports.com en als het goed is doet deze het.
Let op: Je bekijkt nu het internet 'vanuit amerika' zodra je weer klaar bent met kijken, volg bovenstaande stappen weer en zet het vinkje van proxy weer uit!
Voor firefox: extra - opties - geavanceerd - netwerk - verbinding instellingen - HTTP proxy invullen zoals hierboven.
Veel plezier...
sasjaaa schreef:kunnen we WDR ook ergens terug kijken?
ik kan het niet vinden
jodi schreef:JoyCiej007 schreef:Is wel op WDR uitgezonden in de nacht van zaterdag op zondag, van 1.00 tot 2.30 uur.....
Dan slaap ik...![]()
Het schijnt dat er ook rocky mountain horses in voorbij gekomen zijn.Had ik graag gezien!