ginger18 schreef:Helaas we hebben ook geen stroom. Dus ik hou het maar bij voetjes en staart wassen.
O da's minder
Succes! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kiim schreef:Wassen weet ik ook niet met dit weer, moet sowieso buiten en heb alleen een grondwater pomp en geen elektriciteit.
Heb Pony afgelopen weekend gewassen en spuit er nu maar elke dag in met antiklit, hopen dat het redelijk wit blijft..

Paarden zijn het al gewend, dus die nemen we bling-bling wit mee! Maar of ze het nog zijn als we aankomen, is de vraag natuurlijk.
Maar hebben jullie dan wel een binnen of staan jullie ook buiten?
En neem zelf eigenlijk ook altijd 2 paarden mee! Ilona vaak ook, dus met 4 op stap = razendsnel en grondig te werk gaan.
minste kans dat ze nog vies worden
maar op dag zelf alleen als pas later op de dag moest starten heb namelijk 1x gehad dat ze nog niet droog was 
er is niet heel veel gewijzigd, maar dus wel nog paar kleine verschuivingen
.

.
.
.
Grit schreef:Nou, ik ben overduidelijk geen geroutineerde wedstrijdganger meer. Ik wordt al zenuwachtig bij het openen van de startlijst
Ben nu toch al wat vaker geweest, maar het went geloof ik nooit... 
grid schreef:Hé we zijn trouwens ineens verplaatst zie ik nu ineens![]()
ben ik nu trouwens spuit 11 en heb ik het gemist of is het verplaatst zonder melding?
Als je rijd (officieel) met blousje met kraagje, hoef je geen plastron meer om.