horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:04

stef schreef:
TessaVB schreef:
[

Als ik het goed heb begonnen die 2 schimmels (waaronder dus die PRE) te stuiteren omdat die mini ernaast ook begon te stuiteren.

Grote paarden zijn bang van mini's :j (don't ask me why, maar das wel mijn ervaring op gemengde (grote paarden en mini's) evenementen)

Die pre liep heel de dag al te stuiteren, het paard dat eruit gestuurd werd was een andere pre, ze hadden veel bravere bij om te laten zien.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:05

TessaVB schreef:
Ja het was volgens mij dat kleintje, met dat HUGE paarse lintje. :')
Gut die zou ik wel willen hebben. <3

t lint(je) of t paard(je)?
:P

TessaVB

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:09

Wat denk jij :Y)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:10

nouja, die linten zijn ook errug mooi, en voordeel: Je hoeft ze niet te voeren enzo :P

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:10

stef schreef:
Grote paarden zijn bang van mini's :j (don't ask me why, maar das wel mijn ervaring op gemengde (grote paarden en mini's) evenementen)

Mijn grote paard vindt kleine pony's en mini's inderdaad heel spannend maar ook razend interessant :D

TessaVB schreef:
Gut die zou ik wel willen hebben. <3

Ja dat was echt een schatje <3 Bij de ingang stond ook zo'n geweldig zwart veulen <3

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:13

Dat bij het rassendefilé was inderdaad echt schandalig. Ik kon bijna niet geloven dat ze dat gewoon zei.

Ook vond ik de prijzen wel wat hoog. Vooral als je al toegang betaald en dan ook nog eens voor het toilet moet betalen. Verder heb ik wel wat leuke en leerzame clinics gezien.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:15

mocht ik volgend jaar besluiten te gaan (alleen als er dus weer een EK is, want de rest boeit me niet zo eerlijk gezegt ;) ) dus zorgen dat ik eigen lunchpakket bij me heb en hmmz, plastuitje maar ofzo?

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:16

stef schreef:
mocht ik volgend jaar besluiten te gaan (alleen als er dus weer een EK is, want de rest boeit me niet zo eerlijk gezegt ;) ) dus zorgen dat ik eigen lunchpakket bij me heb en hmmz, plastuitje maar ofzo?

En ik zou vooral regenlaarzen niet vergeten als het net zulk weer als vandaag wordt. Zakte gewoon tot mijn enkels in de modder :=

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:22

Mijn schoenen zijn inderdaad gedegradeerd van gewone - naar stalschoen :D
Met slecht weer is een 4WD ook geen overbodige luxe...

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:26

En ik had me mooie nieuwe schoentjes aan ;(

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:28

Jauke vond de mini's idd juist errug leuk! Hij heeft nog met een zwarte staan neuzen, zag er super leuk uit, zo'n groot zwart hoofd en zo'n heel kleintje ertegen over :))

Verder hebben ook wij een super leuk maar vooral super druk weekend gehad, met 3 en op zaterdag zelfs 4 demo's die ook nog eens vaak best dicht op elkaar zaten was het af en toe best even rennen en vliegen om overal op tijd te zijn. En ook de regen ook de laatste dag was vermoeiend, de ene demo uit komen terwijl je helemaal nat geregend bent en je alweer voorbereiden op de volgende met nauwelijks droogtijd tussen door... gelukkig was er wel behoorlijk veel publiek, en dat maakt het gewoon super leuk! Heb heel veel positieve reacties terug gehoord en dat is super leuk! Jauke heeft het ook echt super gedaan, zaterdagmiddag, de laatste demo was hij het duidelijk een beetje zat. 3 x daags vd is dan wel echt heel erg veel vd ineens! Dus toen alle demo's voorbij waren en het terein leeg liep heb ik hem nog even gezadeld, eerst even een kwartiertje in een binnenbak lekker losgewerkt en vervolgens een rondje renbaan. Aan de achterzijde zagen we de waterbak waar zijn vriendinnetje Silver al in aan het spelen was, we doen de NVVR demo samen met Sil, dus snel van gedachte verandert en ook even de waterbak ingedoken, hij vond het heerlijk! Lekker spetteren, het groen zat bijna tot aan mijn oren maar hij had super veel lol. Zelfs een stel meiden bij de boktstand zagen de veranderde blik in zijn ogen toen we terug waren, hij had er weer zin in :)) En dat heb ik vandaag gemerkt, ook de laatste 3 demo's gingen super!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:30

Belachelijke prijzen voor de entree en parkeergeld! Mij zal je daar niet zien dan zoek ik wel een leuke evenement op!

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:32

Super Danielle, hij had er inderdaad de laatste demo op zaterdag weinig zin meer in .. =

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:33

Ik ben gisteren en vandaag geweest en ik heb het echt onwijs naar mijn zin gehad. :j Ja, het weer was minder en het eten duur. (heb er niets gekocht :+ ) Toilet heb ik wel gebruik van gemaakt, idd wel jammer dat het geld kostte. Zaterdag veel gezien en van het mooie weer genoten en vandaag 75% van de tijd in de Boktlounge gehangen vanwege het weer maar toch ook weer naar Annemarie gekeken, wat een top vrouw zeg! Vind haar echt zo leuk gewoon. Ze kwam zaterdag ook gewoon tussen mij en iefke inzitten en was gezellig aan het kletsen met ons. Vind haar zo lekker normaal. :) Veel bokkers gemeet en heel veel lol gehad in het B&B. _O-

En natuurlijk veel mooie paarden gezien. :+:

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:36

@TessaVB: :oo :D Bij het naar buiten gaan zag ik een meisje op -voorheen- witte gympies, was jij dat dan? Moest er nog om lachen :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:39

Nee, ze zijn grijs officieel. :+

Ik had een pet op :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:40

Dan was het iemand anders. Spierwit canvas moesten ze zijn :D
Zonde hoor.

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:44

hellgirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:46

Ik ben zaterdag en zondag geweest. Zaterdag was super met het mooie weer , vandaag wat minder sfeer vond ik.
Volgend jaar moeten ze echt wel meer planken in het midden van hun weide/parking leggen!! Vandaag volledig vast gereden met onze auto in de modder :( Die natuurlijk nog maar net gewassen was... :+

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:47

Vond het erg sneu voor het meisje met het rassendefilé, die ging toch naar achterover... Gelukkig vond mijn schimpie het allemaal wel best, vorig jaar ging er een hoop aan de kletter en waren wij bijna de enige die nog braaf stapten :D. Vind het opstellen ook niet zó'n daverend succes, door het halthouden creëer je toch wat spanning en de paarden 'weten' dat er wat gaat komen. Gewoon lekker doorstappen over de hoefslag en dan het applaus laten komen. En als je er een bij hebt die er erg op reageert, gewoon eerder eruit gaan.

Wat betreft de prijzen, vind het een hoop geld voor de entree (al hadden wij voor 3 dagen standhouderskaart), maar zulke bedragen beginnen helaas aardig normaal te worden. 30cnt voor de toiletten (zag iemand 50cnt noemen maar dat was nergens :n) vind ik op zich zo erg niet, die dames waren echt de hele dag aan het schoonmaken.

LaPlace vond ik een echt minder... Je weet dat je op zo'n evenement de hoofdprijs betaald, maar dan moet het wel goed zijn. En broodjes met beenham alleen bij de opengesneden kant beleggen (zodat het goed belegd lijkt), en als je het broodje open klapt vooral sla tegen komen, vind ik een afknapper! Dag ervoor halfwarme saté en friet die door de drukte net te kort gebakken is. Het was allemaal niet heel slecht, maar je merkt doordat er weinig eettentjes zijn en daardoor druk is, de kwaliteit echt drastisch omlaag gaat.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:48

Amable: Ik ben zaterdag bij 1 van jou demo's geweest maar dat was helaas niet met Jauke, wel erg leerzaam!

Bellatrix: Volgens mij heb ik jou zien lopen zaterdag :)
Zat jij niet met een paar anderen bij de NH cirkels op een hekje dat ie instorte ofzo? :x :=

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:52

Remember schreef:
Wat betreft de prijzen, vind het een hoop geld voor de entree (al hadden wij voor 3 dagen standhouderskaart), maar zulke bedragen beginnen helaas aardig normaal te worden. 30cnt voor de toiletten (zag iemand 50cnt noemen maar dat was nergens :n) vind ik op zich zo erg niet, die dames waren echt de hele dag aan het schoonmaken.

LaPlace vond ik een echt minder... Je weet dat je op zo'n evenement de hoofdprijs betaald, maar dan moet het wel goed zijn. En broodjes met beenham alleen bij de opengesneden kant beleggen (zodat het goed belegd lijkt), en als je het broodje open klapt vooral sla tegen komen, vind ik een afknapper! Dag ervoor halfwarme saté en friet die door de drukte net te kort gebakken is. Het was allemaal niet heel slecht, maar je merkt doordat er weinig eettentjes zijn en daardoor druk is, de kwaliteit echt drastisch omlaag gaat.

Ik moest wel degelijk 50 cent betalen, vooraan bij de Boktlounge ;) En ik vind dat dat bij een entreeprijs als deze wel inbegrepen dient te zijn, zoals ik al zei: dat durven ze bij de Efteling nog niet ;)

Persoonlijk vond ik La Place dus een aanwinst, liever een wat duurder broodje dan kleffe friet. Broodje was overigens goed belegd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:52

Jinte!!! :oo

Heb je dat gezien? _O-

Ja, ik zat er ook op. :')

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:53

Bellatrix schreef:
Jinte!!! :oo

Heb je dat gezien? _O-

Ja, ik zat er ook op. :')

Ja het zag er best komisch uit :') Heb er (helaas) geen foto van gemaakt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:54

Goddank zal je bedoelen! >;)
Heb er wel een schaafwond aan overgehouden. :+