Nou, ik moet zeggen dat ik een heel verhelderend gesprek heb gehad met de da in Emmeloord. Ik heb er nu ook wel weer een goed gevoel bij en ga niks doen met de andere da`s. Ik ga er van uit dat ze in Emmeloord weten wat ze doen.
Ze is nu ook weer lekker thuis, en vrijdag hebben we verder contact. We gaan met frisse moed weer verder thuis
Fijn dat je een goed gesprek heb gehad en dus nu een goed gevoel heb over de behandeling. En wat heerlijk dat ze weer thuis is. Ik hoop zo dat je nog lang van haar kunt genieten, jullie hebben toch een bijzondere band!
ik bennu bezig de pijnstilling af te bouwen en merk geen verslechtering. verder vandaag contact gehad en ze mag op een klein stukje wei lekker naar buiten ik gok dat ze daar heel blij mee gaat zijn
Ze staat nu heerlijk buiten te genieten van het gras en de zon Net even met een vriend een weitje afgezet en water geregeld Heerlijk gezicht om haar lekker te zien grazen weer
Lees pas net je verhaal, vreselijk zeg! Maar gelukkig ben je in Emmeloord wel bij een hele goede DA hoor! Als je bij van Muiswinkel zit, maar dat zal wel.