kan niet wachten ik laat vriendlief deze keer thuis en ga met een vriendin, kan ik een stuk rustig shoppen
zonder achter me weet je zeker dat je dat nodig hebt? waarom moet je 3 kleuren dekjes je kan er maar 1 onder t zadel leggen waarom WEER antiklit je kan ook gewoon borstelen dan gaan de klitten er ook uit
Nog een week en dan kunnen we weer allemaal ons zelf maar ook de paardjes verwennen. Ik ga donderdag op 1 april rond een uur of 3, wie bevinden zich daar dan nog meer?
Ik heb ooit een keer mijn vader meegenomen naar Tentenkampt en heb gezegd dat hij niet mocht zeuren . Ik wist wat ik wilde hebben en ik had beloofd snel weer weg te zijn. Was ideaal! Ik heb mijn vader helemaal volgestuwd met spul en heb later op mijn gemakje eens gekeken wat ik nu wel en/of niet wilde en dat heb ik terug gelegd, terwijl ik mijn vader naar de kassa heb gestuurd
Nog een week en dan kunnen we weer allemaal ons zelf maar ook de paardjes verwennen. Ik ga donderdag op 1 april rond een uur of 3, wie bevinden zich daar dan nog meer?
Ja ik! Weet alleen niet of ik er dan nog ben ben om 10 over half 12 uit en daarna ga ik!
Mijn vriend is juist andersom, die komt met allemaal spulletjes aanzetten in de meest waanzinnige kleuren met de opmerking: ooh dit is ook leuk, heb je dat niet nodig? Oeh, deze zal 'm ook wel mooi staan! Oh kijk, dit is een mooie kleur!!
Mijn!! Haha
Lous
Geplaatst: 24-03-10 23:39
Geef mij zo'n vriend!! Die wil even niks weten van het geld dat ik uitgeef. Als ik vertel dat ik iets gekocht heb en ik heb het in zijn ogen niet nodig , dan krijg ik een diepe zucht en weet ik meteen hoe laat het is.
Oja, ook zo leuk Hij denkt in setjes Heb nu dit als springset: http://i43.tinypic.com/2m6pbur.jpg Zei ie vandaag, nou moet je ook nog gouden beugels Haha
Ik denk dat mijn vriend eerst van de shock moet bekomen van zoveel paardenspullen
_Patriciaa
Geplaatst: 25-03-10 08:05
xXutopiaXx schreef:
Mijn vriend is juist andersom, die komt met allemaal spulletjes aanzetten in de meest waanzinnige kleuren met de opmerking: ooh dit is ook leuk, heb je dat niet nodig? Oeh, deze zal 'm ook wel mooi staan! Oh kijk, dit is een mooie kleur!!