het wedstrijdterrein ligt nog net qua adres in St. Joost (= gehucht in Echt).
Dit jaar wordt de wedstrijd na zulk succes wederom herhaald op dezelfde locatie ditmaal echter wel tellend als selectie.
Er worden dit jaar 2 selecties verreden in Echt, nl ook CH Hingen ( wat ook weer in Echt gelegen is).
Ik heb links en rechts ook wat klachtjes gehoord over het secreteriaat op onze wedstrijd ( Paardenvrienden Echt), met name dat somige mensen ook wat lang hebben moeten wachten op een uitslag? Op zo'n secreteriaat vliegt de tijd voorbij, maar wachten duurt lang dat weet ik uit ervaring.
Inschrijven gaat dit jaar wrs gebeuren via een nieuwe website en dan met inschrijfsysteem. Dus tijdig inschrijven en je hebt volop keuze tdt.
Er zijn verder wat wijzigingen in het secreteriaat doorgevoerd dat met name de wachttijd straks nog korter moet maken en niet iedereen hoeft te wachten totdat alle ringen klaar zijn.
@ Nathalie, ik heb eens in Roggel tot 16.00u moeten wachten op de uitslag nadat ik 's morgens om 12.00u de laatste starter was in de ochtendring. Maar goed late we er vanuit gaan dat je altijd uitschieters hebt ( en als je wint is alles snel vergeven
)Reuver is altijd gezellig want dat zijn de weinige wedstrijden dat ik mijn nicht tegen kom die voor kring midden rijdt. Heibloem is mooi en stramproy, dat zijn ook terreinen om jaloers op te zijn. Ik ben voorstander van grote vlakke terreinen, zo was Sevnum 2 jaar geleden ook erg mooi.
ik moet dit er even bij zetten , dan ik de laatste 2 outdoorseizoenen alleen maar tot mei heb kunnen starten, daarna had mijn paard een blessure, de ander wedstrijden ben ik dus al 2 jaar niet meer geweest en kan ik ook geen uitspraken over doen !
) maar het terrein was toen aan het einde van de morgen niet meer te doen. Ik was door de drassigheid al mijn schroeven kwijt (geen wonder dat ik door die ring schoof).
, echt niet normaal hoeveel wedstrijden we alleen al in onze regio hebben.