De ruiter op de dressuurhengst (fries) reed samen met een bekende westernruiter een demo over de overeenkomsten en verschillen van de 2 takken van de paardensport. Het was later op de middag. De fries kon o.a passage, piaff, wissels om de pas etc etc.... Maar ben vergeten wat zijn naam was..
Zusje heeft super gereden, 2x C-Z gewonnen En D-Z 1 wei, en 3 balken eerste parcours, 2de parcours 3 balken, maar hij vond niks eng, en sprong alles gewoon
Maysie
Geplaatst: 25-01-10 02:03
_Pansy_ schreef:
Ik moest inderdaad alle bixie kinderen jureren Samen met mijn moeder, we zijn allebei jurylid.
Dan heb ik jullie zien zitten .. Was dat met die kids die allemaal verkleed waren .
Romyyy13
Geplaatst: 25-01-10 09:00
ik moest gister ook in ZZ-D 1e parc was ik foutloos ! Ze sprong super, was alleen niet zo snel maar wou liever een lekker rondje ryden ! 2e parc ging iets minder.. paar balken eraf
Ik vond het dit jaar weer super ! alles super geredeld enzo! het ging allemaal lekker snel achter elkaar aan enzo ! alleen het 2e parc werd er in de Z & ZZ niet zo goed gesprongen en dat vind ik altijd jammer ! M heb ik niet meer gezien. 1e parc was bijna iedereen foutloos en 2e parc bijna niemand.. en natuurlijk is het wel vaak zo dat zoiets moeilijk staat maar toch jammer ! verder was het echt weer een super dag !