Wie o wie, gelderse paarden competitie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:02

aslo schreef:
Mw. Prinsen soms? Vinden we ook wel fijn eigenlijk, want die geeft idd ook altijd een 2 voor iets wat echt niet goed is, maar ook gerust een 8 als het wel fijn gaat. Kan dat altijd wel waarderen.

nee was mw. Bokma ;)
Prinsen was er gisteren niet :)

@pauline gefeliciteerd met je wp en 1e plaats :D

__PSM__

Re: Wie o wie, gelderse paarden competitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:27

Idd de jury die ellen noemt :D Ik kon het ook wel waarderen hoor, alleen had zelf gewoon verwacht net iets hoger te zitten qua punten :)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:55

ze was iig een stuk strenger als de B-jury,die was echt hoog gejureerd vond ik :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:44

bianca78 schreef:
Martine: ik ben nog bij jullie hengstenshow geweest, was dat Wiezelma met dat prachtige veulentje van 3 dagen oud?

Dat meen je!! :D

Jup, dat was Willie. :) Waarom heb je me niet ff aangesproken. Liep de heletijd rond dus.. ;)

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:00

eenitraM schreef:
bianca78 schreef:
Martine: ik ben nog bij jullie hengstenshow geweest, was dat Wiezelma met dat prachtige veulentje van 3 dagen oud?

Dat meen je!! :D

Jup, dat was Willie. :) Waarom heb je me niet ff aangesproken. Liep de heletijd rond dus.. ;)

Haha je was zo druk met helpen ;)

Maar echt een prachtig veulen, mogen jullie trots op zijn!
Wat een scheetje <3

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 18:05

Ow maar heb helemaal geen problemen met Rooks hoor. Het commentaar wat hij geeft klopt altijd. Maar hij geeft geen punten cadeau. Was eigenlijk blij dat ik bij hem een winstpunt had gehaald. Maar hij had er wel op geschreven dat het een erg gehoorzaam en tevreden paard was. Met een schitterende uitstraling. Dus ik was al helemaal gelukkig (ben het namelijk helemaal met hem eens :) )

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:33

De startlijst staat online dames.

Zo, de eerste wedstrijd zit er op. Ik hoop dat mei wat rustiger verloopt van te voren en we niet weer alles om moeten gooien. := Bianca: thnx voor het succes wensen, Pauline: thnx voor het succeswensen en Anouk: bedankt voor het compliment. Ik ben - op de stommiteit na - ook best tevreden over gister en het meeste verliep ook lekker. Dames, ik kon écht wel door de grond zakken toen ik er achter kwam. Echt zo stom van mijzelf, echt waar, wat voelde ik me verrot zeg. Maarja, ik kon er helaas niets meer aan doen en ik ben blij dat de meeste van jullie het nog zo hebben opgenomen.
Natuurlijk heeft mijn super hulpje mij ook een hoop werk bespaart. :j

Mooi filmpje Pauline. Boy is zeker een plaatje.

Dhr. Rooks is inderdaad een goede, maar strenge jury. Ik heb gister 's avonds nog even geschreven bij hem en hij geeft erg veel commentaar, waar je denk ik als ruiter wel veel mee kan.
Mw. Bokma is een jury van de nieuwe lichting, die weer anders zijn getraind dan de 'oudgedienden'. In de reglementen staat bijv. dat een 5 een voldoende is, maar bij de meeste jury's staat een 5 voor onvoldoende en geven dit dus vaak. Wanneer een jury v.d. nieuwe lichting iets onvoldoende vindt, is dit dus meteen een 4 en dus kom je ook al sneller uit bij de 3en en 2en. Ik denk dat dat deels uitlegt waarom er 'zo streng' gejureerd is.

t40: leuk dat je geinteresseerd bent in de wedstrijden. Voor vragen kan je me altijd PBen of mailen. Bellen graag na 18:00 i.v.m. mijn werk. Mijn gegevens staan ook op startlijsten.nl en op de site van het KWPN - regio Gelders Paard.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 18:05

Judje, ik heb een oranje lintje gekregen en op de startlijst staat dat ik 3e was?? Klopt dat wel???

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:53

Sorry Pauline, ik ga er morgen naar kijken!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:49

zijn er dit jaar nog in kapel avezaat?
Kon er de laatste keer niet bij zijn omdat mn paard toen nog niet genoeg in orde was

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:08

Helaas zijn er voor deze competitie geen wedstrijden meer in Kapel Avezaath. Vanaf augustus zal de nieuwe competitie van start gaan. De data komen dan op de site van het KWPN te staan en op startlijsten.nl

B.t.w. ik ben nu de uitslagenlijst weer aan het nakijken/aanpassen, dus staat er straks weer een nieuwe versie op.

Edit: Pauline, je bent 2e, sorry voor de verwarring.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 14:12

Hihi dan heb ik nog steeds het verkeerd gekleurde lintje :P en dat andere meisje met 180 ook :P

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:22

Oeps... Dan denk ik dat ik Larissa (mijn super hulpje :)) ) ben vergeten te controleren. :=
Nou ja, gefeliciteerd iig! :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:16

Nou, Judith! Ik ga straks mijn coupons opsturen voor 15-05. Ik heb me opgegeven voor het L1. Hoop dat er nog plaats is ;)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:53

Ok dan, ik zie ze vanzelf wel tegemoet! Er is idd nog plaats. :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 09:30

Dankje!!

Trouwens.. waar staan de tussenstanden van de competitie?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:57

Die staan nergens. ;)

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 23:05

hallo val even binnen maar ik heb een half gelders paardt kan ik ook meedoen of moet hij hellemaal gelders gefokt zijn.
even een vraagje dus

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 23:09

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:12

Hoi allemaal
Aangezien dit nog steeds over de afgelopen wedstrijd gaat, nu even over aankomende wedstrijd. Wie doet er 15 mei weer mee in Didam. Judith moeten we op zand of op gras? Maakt verder niet uit maar ben gewoon nieuwsgierig haha. Ben weer van de partij (als alles natuurlijk meezit).

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 23:39

De planning van de vorige keer is nu ook weer de planning. Hopen dat het weer nu niet weer roet in het eten gaat gooien. :=

De B en het L zullen de eerste proef op zand rijden en de tweede op gras. Het Z zal op gras worden verreden en de M op zand. Zoals het er nu naar uitziet, wordt dit ook de volgorde v.d. rubrieken. Voor het B en het L zal dus gebruik gemaakt gaan worden van twee ringen en dan 's middags het M en Z en één ring.

B.t.w. ik kom net terug van de ledenvergadering. Het was interessant, helemaal het beoordelen van Zyrona en Wanda na de vergadering, onder leiding van Marloes v.d. Velden en nog een keurmeester (ben zijn naam even kwijt :o ). Het was alleen jammer dat de opkomst ERG klein was.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 08:53

Judith, hoe kom je erachter waar die vergaderingen zijn en wanneer... Ik wist helemaal niet dat er een vergadering was...

Anoukie, ik ben er ook weer :)

Waar moet je je eigenlijk opgeven voor de keuring van 3 juli?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 10:46

Pffff, goede vraag waar die staat. := In het IDS en op de agenda van de Regio op de KWPNsite. Het was ook best jammer, we waren met nog geen 20 man, terwijl er geschat 600 leden zijn bij de Regio Gelders Paard.
Site: http://www.kwpn.nl/site/department_article/index/18

Hierin staan ook meerdere activiteiten en ook de hengstendemonstratie bijv. staan er genoemd.\
(Nu niet natuurlijk, aangezien die net een maand terug ofzo geweest is.)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 09:29

Ja een nieuwe startlijst voor zaterdag :D

Jammer zeg maar 3 L1 combi's.... Wel leuk want Lisa die ook L1 start zit volgens mij ook op bokt :)

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:10

Judith, sorry maar ik moet me weer afmelden!
Het gaat nu steeds beter met rijden, maar nog niet zo om op concours te gaan helaas!
Ooit zullen we er komen ;)