Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Top Yolien! Wie weet zie ik je nog morgen. Alhoewel ik je nog nooit IRL of op foto's heb gezien.
.rowo schreef:Zo dat is beter zegTop Yolien! Wie weet zie ik je nog morgen. Alhoewel ik je nog nooit IRL of op foto's heb gezien.
Als Mandy je ziet, dan zie ik je ook, we zijn samen! Ik heb iig al wel erg veel zin!
Blij dus
mijn huis is schoon, ik ga zo vertrekken! Tot morgen!!!!
denk dat ik straks maar even een zonnedansje ga doen zodat het niet gaat regenen morgen

KNMI schreef:In de nacht van vrijdag op zaterdag is het bewolkt en regent het op veel plaatsen. De minimumtemperatuur loopt uiteen van 12 graden in het zuidwesten tot 6 in het noordoosten van het land. Overdag trekt de regen oostwaarts weg en hier en daar komen enkele opklaringen ons land binnen. Wel is er nog kans op een bui. De middagtemperatuur ligt tussen 12 graden in het noorden en 16 graden in het zuidoosten. De overwegend matige wind is oostelijk en draait overdag in het zuiden van het land naar een westelijke richting.