Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
webster543 schreef:Het groot probleem waar wij nu nog mee zitten is dus de ontspanning. VWNW kent zij niet, rustig lopen ook nog niet echt.
Wij werken er aan, maar de weg is nog lang!
webster543 schreef:3. Ze is zo heet (ik overdrijf echt niet) als ik ze zonder bijzetters zou vragen om te stappen aan de lange teugel in het begin, beland ik op straat en met een beetje pech tot in Nederland. Die bijzetters doen niet meer dan vermijden dat ze mijn neus breekt.
webster543 schreef:Met slof rijden is absoluut tegen mijn principes. Dit systeem werkt alleen als ze te hoog zou komen met haar hoofd.
webster543 schreef:Met een slof rij je veel te gemakkelijk puur op slof en trek je je paard makkelijk achter de loodlijn.
.
webster543 schreef:De bijzet staat niet altijd gespannen, duidelijk te zien aan enkele foto's. En vergeet niet, er staat veel rek op!
webster543 schreef:Russel. Zoals gezegd, vanaf het moment dat je er op zit, vertrekt ze. Zou ik lange teugel laten, beland ik of in Spanje, of in Nederland. Afhankelijk van welke richting dat ze neemt.
Morrie05 schreef:SETEFURII_ schreef:Ja en jij kent haar? je kan via internet niet beoordelen of iemand ervaring heeft
Nee ik ken haar niet en ben aan het beoordelen op haar foto's dat is toch de bedoeling?
SETEFURII_ schreef:Nee ik ken haar niet en ben aan het beoordelen op haar foto's dat is toch de bedoeling?Citaat:Dus via foto's zie je of iemand ervaring heeft? FOUT!
ze heeft misschien een hele reeks foto's die ze er niet opzet omdat mensen dan gaan zagen over dr houding, wat ze nu niet meer zal doen, aangezien ze wrs helaas opgestapt is, wat ik 100% begrijp.
btw, zoals je ziet doet ze -heel grof gezegt- het 'vuile' werk, zij rijdt 't paard, en dan mag d'r zus erop, ze riskeert dr leven met de beste bedoelingen en dan denk 'k niet dat iemand geen ervaring heeft, maar ik ken dr dus dat is dan weer anders
JoviBan schreef:SETEFURII_ schreef:Dus via foto's zie je of iemand ervaring heeft? FOUT!
Even lezen. Ze zegt zelf dat ze 'meer dan 20 jaar ervaring' heeft.
Maar niet zoveel geleerd, blijkbaar.
SETEFURII_ schreef:Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ik heb geen enkele post gezien van mensen die er imo wel iets van kennen.
Arabesk vind ik ronduit onbeschoft maarmet haar ben ik het nooit eens.
Ik vind jullie-stuk voor stuk- grof(uitzonderingen daar gelaten) ongelofelijk alle reacties van dierenmishandelaar, onervaren amazone, verwijten dat ze geen tips wil accepteren,.. echt, ik vraag me af of jullie wel weten waar je het over hebt? Damn, typisch bokt, zoals vliegen op een stront als het beeld hun niet aanstaat.
Kennen jullie de amazone? Als 't Anky was, had iedereen 't excuus, ja 't is wél Anky hé!
Maar nee, ze is niet echt bekend, de foto's uit andere topics zijn niet spectaculair goed, etc.. dus val d'r maar aan, lekker bezig mensen echt super![]()
![]()
ronduit belachelijk echt, dat bokt uitvallers had wist ik, maar zo laag bij de grond? als iemand vernederen tips geven is, dan denk ik dat ik hier niet thuishoor ..
gekvanfleur schreef:SETEFURII_ schreef:Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ik heb geen enkele post gezien van mensen die er imo wel iets van kennen.
Arabesk vind ik ronduit onbeschoft maarmet haar ben ik het nooit eens.
Ik vind jullie-stuk voor stuk- grof(uitzonderingen daar gelaten) ongelofelijk alle reacties van dierenmishandelaar, onervaren amazone, verwijten dat ze geen tips wil accepteren,.. echt, ik vraag me af of jullie wel weten waar je het over hebt? Damn, typisch bokt, zoals vliegen op een stront als het beeld hun niet aanstaat.
Kennen jullie de amazone? Als 't Anky was, had iedereen 't excuus, ja 't is wél Anky hé!
Maar nee, ze is niet echt bekend, de foto's uit andere topics zijn niet spectaculair goed, etc.. dus val d'r maar aan, lekker bezig mensen echt super![]()
![]()
ronduit belachelijk echt, dat bokt uitvallers had wist ik, maar zo laag bij de grond? als iemand vernederen tips geven is, dan denk ik dat ik hier niet thuishoor ..
ik heb jouw ook nog nooit iets anders zien doen dan een topic als deze inkomen en dan zeuren dat bokt zeurt. vind ik ook geen erg positieve bijdrage.
verder zijn er hier meerdere mensen die al hebben aangegeven ervaring te hebben met dit soort paarden.![]()
TS: het topic lijkt mij wat vervelend worden omdat je weigert wat aan te nemen over die bijzet.
je komt telkens met iets nieuws om erondeuit te komen.
misshien moet je de discussie aangaan en dan eens kijken hoe andere het doen. er zitten er hier genoeg met de kennis ( not me)
verder succes met deze beauty en wat een prachtpaard zeg.
SETEFURII_ schreef:Nee ik ken haar niet en ben aan het beoordelen op haar foto's dat is toch de bedoeling?Citaat:Dus via foto's zie je of iemand ervaring heeft? FOUT!
ze heeft misschien een hele reeks foto's die ze er niet opzet omdat mensen dan gaan zagen over dr houding, wat ze nu niet meer zal doen, aangezien ze wrs helaas opgestapt is, wat ik 100% begrijp.
btw, zoals je ziet doet ze -heel grof gezegt- het 'vuile' werk, zij rijdt 't paard, en dan mag d'r zus erop, ze riskeert dr leven met de beste bedoelingen en dan denk 'k niet dat iemand geen ervaring heeft, maar ik ken dr dus dat is dan weer anders
Citaat:Volgens mij snap je het niet helemaal, het gaat erom dat als je foto's plaatst op bokt dat er over geoordeeld gaat worden! Dus dat doe ik!