Ben vandaag nog niet geweest bij m'n pony -> moest om half 7 de bus al hebben vanochtend en ik kom nu pas thuis. En ik voel me grieperig, ga zo even kijken, staleigenaar zou vanmiddag met hem lopen en koelen, hij heeft me ook nog gebeld om te vragen welk been het nou was, is dat goed nieuws of niet
En we krijgen uiteraard goed weer, als het maar DROOG is!
efaa
Geplaatst: 06-10-09 18:21
wil idd geen regen, dan krijg ik mn vriend helemaaal niet mee ( en hij moet wel mee kan zelf nog niet auto rijden met mn rug :S:S:S)
Zwarte broek, zwart shirt en groene bodywarmer. Paarden een wit dekje tot Postel, daarna een zwart dekje. We hebben dit jaar toch geen kans op een prijs voor best verzorgde equipe want we hebben een vos en een bruine dus we gaan niet in tenue!
ik denk dat ik ook zwarte rijbroek heb en dan beige scapa dekje met rood en groene bies ( nieuwe collectie is een dun dekje) en dan bontje op mijn zadel
Vraagje waar kan ik het beste een mexicaanse neusriem halen. want wil die een halen voor Monse
pff ben nu nog bezig met huiswerk ... deed samen met een meisje van stage stuurt ze de verkeerde dingen naar me op kan ik en niet verder en is mijn opdracht niet goed afgerond morgen
Epplejack is een hele grote winkel. Misschien daar?
WWisecracker
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-09 07:26
Procent schreef:
efaa schreef:
hoe groot moet het spandoel ongeveer
Ik dacht aan een metertje of 5. Nee geintje! xD
Vind dat nog wel een beetje aan de kleine kant hoor
Wij gaan in zwart wit, dat was het enige wat we dan alle twee kunnen doen. We hadden verder geen dekjes en rijbroeken hetzelfde. Om het toch wat origineel te houden doen we alles om en om kwa kleur. Dus de ene wit dekje, zwarte broek, witte jas en zwarte peesjes, en de andere alles andersom. Alleen heb ik wel het ''probleem'' dat ik bruin tuig heb. Maar dat ga ik dus niet omwisseleen voor het mooi zijn. Dat is mij het risico te groot dat het niet helemaal lekker past!
Vorige jaren aan mee gedaan met aanspanning, maar nu hebben we de menwedstrijden ontdekt en dat vinden we leuker
WWisecracker
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-09 07:28
Procent schreef:
Epplejack is een hele grote winkel. Misschien daar?
Daar ben ik pas geweest voor een hoofdstel, maar in eindhoven vond ik dat ze heel weinig hadden! Mexicaans heb ik er ook maar eeen paar gezien, en dan moet je nog de juiste maat hebben.
Ik ben er maar 1 keer geweest. En toen kwam ik daar voor rijlaarzen. Ik had niet echt verer gekeken omdat ik geen tijd had. Dus ik heb niet echt gezien of ze veel hoofdstellen hebben.
Urko
Geplaatst: 07-10-09 12:13
Bij cvs ruitersport hebben ze losse mexicaanse neusriemen voor weinig geld én goed kwaliteit. Kom er al 15 jaar (A) Zit op het wileartplein, vlak bij het frans lehearplein in eindhoven....!!
Doe Carin maar de groetjes van mij als je er heen gaat (A)
en - ik -zeg -lekker nie wat wij aandoen, das elk jaar weer een verrassing....!!! Nou moet ik ook zeggen dat we nog geen trui hebben, die gaan we vrijdag nog even 1 halen... hoezo-last-minute...!!