Het is óf boven de 80 kg, óf een rokje... niet allebei!
Biskwie, je moet de regelementen even doorlezen van de WRAN, deze kun je op de site van de WRAN terugvinden, daar staat het allemaal duidelijk uitgewerkt wat wel en niet moet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vera schreef:Wel snel doen hoor, voordat je het weet is er wéér een Level bij.......Biskwie, je moet de regelementen even doorlezen van de WRAN, deze kun je op de site van de WRAN terugvinden, daar staat het allemaal duidelijk uitgewerkt wat wel en niet moet.

. Ze staan er nu dus wel op.
Het betreft AQHA amateur western riding, amateur hunt seat equitation en open showmanship at halter.
gwen2606 schreef:Ik ben overigens wel heel erg blij met de L2 Rookie![]()
Want ik rij ook NRHA patterns en die sluiten beter aan bij de WRAN L2 Rookie patterns.
Hetzelfde voor de AQHA patterns.
Ik heb alleen de WRAN reeds 2x verzocht mij een bevestiging te sturen dat ik L2 Rookie kan starten, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb wel genoeg punten, dus daar ligt het niet aan.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de WRAN Champions titels, want het punten overzicht op de WRAN site is helemaal niet up to date en daar staan ook alleen maar de punten op van alle disciplines bij elkaar, dus niet per discipline.
Ik hoop toch dat de mensen die in aanmerking komen voor de WRAN Champions titel tijdig op de hoogte worden gesteld, anders zijn ze er niet bij