Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus zou niet weten waarom het onderwerp uitgekauwd is. Er zijn wel over meer onderwerpen 1000den discussies, en nog iedere keer net zo interessant.
anneliesdj schreef:Het gaat mij er helemaal niet om of iemand het proffesioneel doet of niet (er dus geld voor vraagt en er 10 op stal heeft tegenover iemand die er 1 in het jaar heeft), het gaat mij erom of het goed gebeurt.
Nu denk ik dat er bij de profs niet heel veel zijn die erg aarzelend te werk gaan maar er zijn er wel veel die gewoon fout te werk gaan, dat zie ik geregeld om mij heen bij paarden die 'proffesioneel' zijn ingereden.
Ik ben zelf ook geen prof maar toch heb ik een uitgesproken mening over veel manieren en dat krijg je ook als je zelf veel paarden onder je gat hebt gehad, of dat nu prof is of niet, wil niet zeggen dat die mening altijd de juiste is
Maar ik heb dan weer gewoon een grote mond
Nee, serieus, ik zie ook veel mensen beweren dat ze professioneel zadelmak maken. En dan denk ik: "tja, als je de ruiters gebruikt die ik denk die je gebruikt... Dan zie ik dat nog niet echt goed komen" maar zolang de gek er voor wil betalen gaan dat soort praktijken door... En bij een mening is het denk ik geen kwestie van juist of niet.... Het is gewoon een gevoel, een gedachte... Die zijn maar zelden juist of fout...
Misschien een idee voor de volgende horse event: Gert laten langs komen voor een discussie
Zou alleen maar leerzaam zijn! Ik ben nl echt wel benieuwd naar zijn visie en het lijkt me beslist een interessante persoonlijkheid. pharagirlke schreef:Smeetjoew je hebt het wel erg op me he?anneliesdj schreef:Het gaat mij er helemaal niet om of iemand het proffesioneel doet of niet (er dus geld voor vraagt en er 10 op stal heeft tegenover iemand die er 1 in het jaar heeft), het gaat mij erom of het goed gebeurt.
Nu denk ik dat er bij de profs niet heel veel zijn die erg aarzelend te werk gaan maar er zijn er wel veel die gewoon fout te werk gaan, dat zie ik geregeld om mij heen bij paarden die 'proffesioneel' zijn ingereden.
Ik ben zelf ook geen prof maar toch heb ik een uitgesproken mening over veel manieren en dat krijg je ook als je zelf veel paarden onder je gat hebt gehad, of dat nu prof is of niet, wil niet zeggen dat die mening altijd de juiste is
anneliesdj: heb zelfs niet de ervaring die jij hebt.Maar ik heb dan weer gewoon een grote mond
Nee, serieus, ik zie ook veel mensen beweren dat ze professioneel zadelmak maken. En dan denk ik: "tja, als je de ruiters gebruikt die ik denk die je gebruikt... Dan zie ik dat nog niet echt goed komen" maar zolang de gek er voor wil betalen gaan dat soort praktijken door... En bij een mening is het denk ik geen kwestie van juist of niet.... Het is gewoon een gevoel, een gedachte... Die zijn maar zelden juist of fout...
Misschien een idee voor de volgende horse event: Gert laten langs komen voor een discussie :j Zou alleen maar leerzaam zijn! Ik ben nl echt wel benieuwd naar zijn visie en het lijkt me beslist een interessante persoonlijkheid.
Vind ik fijner dan dat het in dit topic gebeurd eigenlijk. Vind het nog steeds niet een fijn gevoel dat het hierop uitloopt, omdat ik niet had verwacht dat dat uberhaupt kon gebeuren zo'n discussie. smeetjoew schreef:Nou, goed. Ga lekker je gang. Maar jullie kunnen toch ook een apart topic openen?Vind ik fijner dan dat het in dit topic gebeurd eigenlijk. Vind het nog steeds niet een fijn gevoel dat het hierop uitloopt, omdat ik niet had verwacht dat dat uberhaupt kon gebeuren zo'n discussie.
Knap werk! Ik doe het hem niet na!
is niet de eerste discussie die over hem loopt 
Snap niet waar je je zorgen om maakt, denk dat Gert wel wat beters te doen heeft dan zich druk maken in een stel bokkers die zich vervelen
Dus zou me maar niet al te veel zorgen maken. Maar als je er echt zo druk om bent wil ik best een mod pb'en over waar ik zo'n discussie moet openen voor de mensen die wel willen open staan om te leren van dit soort discussies.
SeBart schreef:pharagirlke schreef:Smeetjoew je hebt het wel erg op me he?
anneliesdj: heb zelfs niet de ervaring die jij hebt.Maar ik heb dan weer gewoon een grote mond
Misschien een idee voor de volgende horse event: Gert laten langs komen voor een discussie :j Zou alleen maar leerzaam zijn! Ik ben nl echt wel benieuwd naar zijn visie en het lijkt me beslist een interessante persoonlijkheid.
Vind ik nog niet eens zo'n raar idee. Ben zeker van de partij als dat het geval is!
smeetjoew schreef:Van oorsprong is het bedoeld om een fotoverslagje te geven van die clinic. En kan me niet herinneren dat eronder stond dat ik benieuwd was naar jullie visie.
Een discussie maakt me niet uit, maar het wordt nu wel erg groot en uitgebreid. En ik vind het gewoon een beetje vervelend. Straks Gert op mn dak ofzo.
Maar nogmaals, een apart topic kan toch ook? Want er wordt in dit topic elke dag gereageerd, dus zo te zien genoeg animo om erover te discussieren. En wellicht kunnen jullie er nog andere mensen in betrekken.
das toch de bedoeling van een discussieforum? Gert wordt hier niet zwaar afgekraakt, er wordt gewoon met verstand gekeken naar deze minder bekende werkwijze, en dat is net hele goede reclame hoor
).
Ik heb in het echt al een grote bek, is al 3dubbel zo moeilijk om me tactvol uit te drukken online dus