Ik kom kijken! Had me willen opgeven voor het vrijwilligen maar dacht dat ik deze datum toch al wat te doen had, maar zie nu ineens dat het dus morgen al is en ik morgen dus toch niks te doen had.... En die hindernissen.... Echt gaaf!!
Francis
Geplaatst: 23-05-09 16:49
Héé, 'mijn' hindernis. Dat zijn mooie sprongetjes! (Ben ik blij dat ik er op een stoeltje naast mag zitten ). Hoop op mooi weer, dan zit ik goed daar midden in't weiland Ziet er mooi uit al meiden, ik denk da'k fijn wat inspiratie op kan doen met jullie parcour.
jottum
Geplaatst: 23-05-09 17:11
Hoe lang verwachten jullie dat een deelnemer bezig is met hindernis 1 en 2? Kan je dat inschatten?
Is er iets van een paddock o.i.d. waar de langer wachtenden hun paard zolang even neer kunnen zetten? Heb ik daaroverheen gelezen in de nieuwsbrief?
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 18:54
We hebben geen idee Jottum... we zullen het met z'n allen maar moeten afwachten Elk deelnemer heeft 3 keer de kans te proberen, dus het is niet alsof je daar uuuuren over gaat doen natuurlijk
Paddokjes mogen gemaakt worden van prikpaaltjes en schrikdraad in de wei waar de trailers geparkeerd worden, daar kun je ook grazen en wandelen met je paard. Er zijn hier verder geen stallen/paddocks beschikbaar gezien normaal natuurlijk er alleen koeien staan, geen paarden behalve Susanw's 2 eigen paarden. We hebben iedereen daarom ook in de nieuwsbrief aangeraden een lekkere hooinet mee te nemen en water zal uiteraard voor de paarden beschikbaar zijn. (Jeddah op computer van SusanW )
Misty_1970
Geplaatst: 23-05-09 19:08
Hmmm hoop dat die held op sokken van me geen hartaanval gaat krijgen. Zo'n net trailparcours in een gewone bak is bijna altijd al de 1e ronde eng...
Heb me badpak vast aangedaan, verwacht dat ik over zijn hoofd heen wel de waterbak mag proberen......
Tot morgen!
We hebben er zin in.
Esther
Asciugamano
Geplaatst: 23-05-09 19:44
leuke hindernissen! Ben benieuwd welke er van lukken. Heb inmiddels al besloten welk paard ik meeneem! Kan kiezen uit 2!
Pannenkoek
Geplaatst: 23-05-09 19:54
Voor diegene die geen zin heeft om 20 pagina's aan hindernisomschrijvingen te printen......ik heb ze op 4 pagina's....aanvraag met mailadres per PM!
CowgirlStore
Geplaatst: 23-05-09 20:23
Té laat PK....maar bedankt voor het aanbod
Pannenkoek
Geplaatst: 23-05-09 20:24
Ik hoorde het ook pas een uurtje geleden.......ik heb de nieuwsbrieven niet gelezen......
Romkabouter
Geplaatst: 23-05-09 21:58
Pannenkoek schreef:
Voor diegene die geen zin heeft om 20 pagina's aan hindernisomschrijvingen te printen......ik heb ze op 4 pagina's....aanvraag met mailadres per PM!
Euh, in de nieuwsbrief stond dat je ze kreeg
Maar doe maar naar het jouw wel bekende adres
Pannenkoek
Geplaatst: 23-05-09 22:07
Done........
Oh, geen idee of je ze krijgt, waar stond dat dan.............je hebt ze nu in ieder geval
Thanx, als dank heb ik zojuist je servercontract weer stilzwijgend verlengt
Natascha dH
Geplaatst: 23-05-09 22:29
Ook hier best wel spanning. Markus is niet de beste in beentjes optillen (we zijn 2x al 's samen gevallen, gewoon in de bak zonder iets, omdat ie een voorbeen niet optilde..... ) Dus hier ook grote kans dat ik rechts aanhoud
@Corinne en Susan: Ik wil jullie vooraf alvast bedanken voor dit leuke initiatief. Heb de afgelopen weken met Markus enorm veel lol gehad. We hadden zoveel leuke dingen om samen te doen. De voorpret was echt heel leuk. Ik ben wel benieuwd hoe goed Markus z'n diersoortkennis is. Heb nl geoefend met een 40 cm grote MUIS met pet op. (Staatsgevaarlijk volgens Markus ) Ik hoop dat het in zijn ogen enige gelijkenis heeft met een ziek KALF En wat zullen de buren van me denken, die kijken zo op de buitenbak (pluche beesten, emmer, slepen, hamer..... "die lui aan de overkant doen wel erg raar met hun paarden" ) Dus als het er morgen in de drukte niet van komt, toppie