Moet je even naar meeting topic.... Daar zijn we steeds aan het overleggen over meetings. We zijn nu bezig over donderdag de rest vand e dagen is er nog niet besproken ofzo.
ik heb mijn kaarten via indoorbrabant.nl besteld en 4 dagen erna waren ze binnen dus weet neit hoe het bij jou gaat
defile
Geplaatst: 14-03-09 11:56
Moet je even naar meeting topic.... Daar zijn we steeds aan het overleggen over meetings. We zijn nu bezig over donderdag de rest vand e dagen is er nog niet besproken ofzo.
Houvanutopia ik kan niks in dat topic zeggen dat is het grootste probleem :S
chance
Geplaatst: 14-03-09 11:56
Ik denk dat ik wel iets opvallens meeneem als we daar gaan meeten Anders loop je elkaar zo voorbij
defile
Geplaatst: 14-03-09 11:58
zou ik jullie mogen vragen hoe het komt dat ik in dat topic voor het meeten niks kan plaatsen ? ik denk dat ik me gele bodywarmer wel aan doe ben ik iig te herkennen
kijk daar heb ik iets aan !! ik vind dat eigenlijk wel een beetje apart maar wil iemand mij wel laten weten hoe het wordt gedaan op de zaterdag avond om elkaar te meeten ????
Hallo, even een vraag ik heb 2 kaarten over voor de donderdag, heeft hier iemand misschien interesse in?
daniella74
Geplaatst: 15-03-09 13:08
defile schreef:
kijk daar heb ik iets aan !! ik vind dat eigenlijk wel een beetje apart maar wil iemand mij wel laten weten hoe het wordt gedaan op de zaterdag avond om elkaar te meeten ????
Je kan toch meelezen in dat topic ookal kun je niet posten?