Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
detour schreef:Is er geen bokker met róntgenapparatuur en de nodige kennis die zich gratis aanbiedt (mooie kerstgedachte) om het dier op de foto te zetten?
BraveSpots schreef:Ik ben alleen bang dat de huidige redders het paard niet (willen) laten onderzoeken. Zowel om financiele redenen als het feit dat er mss een ziektebeeld uitkomt waarbij het beter is dat het paard wordt ingeslapen of naar de slager gaat, en dan is hun hele reddingstheorie om zeep...
detour schreef:That's the question.
Daarom: Als een DA kan peilen of het dier pijn heeft (kost minder dan foto's) is hemelen en eerlijke optie en als dier geen pijn heeft: Goed adres zoeken als weidemaatje.
TS, is dat een optie?
lootjevanmij schreef:ten 1ste lotus staat helemaal niet te koop zoals beweert
ten 2de het is wel knap dat er foto's zijn genomen maar niemand ken mij de foto's laten zien
ten 3de lotus is een k.w.p.n. en valt onder de tuigers en die zijn altijd wat grofin de benen
ten 4de als lotus pijn zou hebben zou zij ook niet vrolijk de wij in rennen
ten 5de zij eerst helemaal onderzocht wordt wat er nu mis zou zijn aan haar wat iedereen beweert
ten 6de de mensen wel heel goed weten hoe je op een oude foto van 2 jaar oud kunt zien hoe lotus er nu aan toe is
ten 7de we wel het onderwerp daar hebben want er wordt in ieder geval over gesproken
lootjevanmij schreef:zij wordt eerst helemaal na gekeken en daarna kan je pas verder denken
! Mag ik vragen hoe de DA kosten gaan betaald worden als het al zo'n groot probleem was om de 500 euro bij elkaar te krijgen? lootjevanmij schreef:ten 1ste lotus staat helemaal niet te koop zoals beweert
ten 2de het is wel knap dat er foto's zijn genomen maar niemand ken mij de foto's laten zien
ten 3de lotus is een k.w.p.n. en valt onder de tuigers en die zijn altijd wat grofin de benen
ten 4de als lotus pijn zou hebben zou zij ook niet vrolijk de wij in rennen
ten 5de zij eerst helemaal onderzocht wordt wat er nu mis zou zijn aan haar wat iedereen beweert
ten 6de de mensen wel heel goed weten hoe je op een oude foto van 2 jaar oud kunt zien hoe lotus er nu aan toe is
ten 7de we wel het onderwerp daar hebben want er wordt in ieder geval over gesproken
ten 8ste lotus is geen zuurpruim want je hoeft toch niet met iedereen vriendjes te zijn dat is in de mensenwereld toch ook zo
detour schreef:Wanneer en wat voor onderzoek? ben heel benieuwd wat er uit komt hoor!
Maar los ervan: Ook tuigers horen niet zulk beenwerk te hebben. Zelf ik als leek kan dat zien. Een tuiger heeft grover beenwerk maar vaak keihard en droog.
lootjevanmij schreef:kan jij via het beeldscherm voelen dat het niet keihard en droog is en dit is het laatste wat ik erover zeg
BraveSpots schreef:lootjevanmij schreef:zij wordt eerst helemaal na gekeken en daarna kan je pas verder denken
Dat klinkt alvast wel fijn! Mag ik vragen hoe de DA kosten gaan betaald worden als het al zo'n groot probleem was om de 500 euro bij elkaar te krijgen?