Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CeesRinko schreef:paardrijden doe je met gevoel. hier zie ik duidelijk totaal geen gevoel?
chipieke schreef:Kun je niet gewoon wat met haar gaan wandelen ipv intensieve dingen doen? Vind het echt zonde voor het paardje, als ze nog magerder wordt is het echt niet goed meer...
Fjorden007 schreef:Ik vind het knap.... in jou geval zou ik never nooit niet op dit dier gaan zitten.
fransien schreef:ze is toch niet draqchtig op het moment?
Lord_Ik schreef:@Fjorden007: op rust -_-" een rustig wandelingetje in stap gaan maken lukt al niet omdat ze er vandoor vliegt,, ongeacht de ondergrond en ze auto's aanvalt van de stress van het op stal staan. Zelfs als ze eerst 10 minuten rondgecrosst heeft op de boomgaard,, die ondertussen 1 grote modderpoel is... waar de eigenaar dus niet blij mee is maar hij heeft te kiezenof ik kruip er niet meer op en dan staat ze zich dood te stressen in de stal=> ze wordt onhandelbaar óf ze loopt eerst los.
KoudbloedKim schreef:Weet niet waar jullie het nou over hebben, maar om even door te gaan met de basis van dit Topic (reacties op de foto!), hier mijn mening.
Ik vind het er namelijk helemaal niet zo slecht uitzien.
Foto 3, mooi, ontspannen, los teugeltje dat vertrouwen uitstraald.
Foto's 5 en 6, af en toe op asfalt draven is goed voor de hoeven, (volgens mijn hoefsmid tenminste).
Zo blijven ze een beetje in vorm. Galopperen op asfalt is heel fout, maar dat doe je niet.
Foto 13, heb je je pijn gedaan?
De enige foto waar ik een slechte houding en getrek kan zien, is foto 14.
Voor de rest weinig spanning op de teugels.
En zonder beugels (of zadel) rijden, is ook niet erg, omdat je daar juist een goede balans van krijgt.
Leuk fjordje, lief koppie, ga zo door!
ukoldaatje schreef:maar wat kan een meisje van deze leeftijd doen om de eigenaar dat duidelijk te maken??
Citaat:Zij zelf is helemaal gek op paardje, en heeft alleen het beste voor met het dier..!!