Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RRteam schreef:Paxine ik rij op vrijdags altijd vroeg dan heb ik tijd om alles netje klaar te maken en te verkleden en dan vertreken we mestal met de groep van de camping naar verzamel plaats
Strangertje schreef:Kom Paxine, anders gaan we wel incognito ergens aan de rand van de camping. er staat ook een weiland te huur dicht bij startterrein op de site, maar ja die zal ook wel weg zijn nu...?dan kunnen we altijd nog in de auto slapen (alhoewel...wel krap!)
EP4D schreef:Op donderdagavond krijg je al eten vanuit het evenement: de zogenoemde "Braai". Zit bij het inschrijfgeld inbegrepen.
Op vrijdagavond na de intocht is er ook gezelige muziek in de tent en natuurlijk de prijsuitreiking van de leukste, origineelste uitdossingen tijdens de intocht.
Dus jullie BBQ zou ik op een andere dag plannen![]()
Er wordt nog gestudeerd op een extra activiteit op een andere avond, maar dat is nog te vers om daar nu al iets zinnigs over te zeggen. Hiervoor wordt gedacht aan de maandagavond of dinsdagavond