eper paarden 4 daagse 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Re: eper paarden 4 daagse 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:45

Nee, volgens mij niet. Wij hoeven ook pas te betalen als we daar zijn

Angela77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:47

Super Jessica! *\o/*
Ik had het goede nieuws al van Karen gehoord net.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:53

Ja, goed he?
Ik heb er echt super zin in. Nu maar hopen op mooi weer...

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:16

RRteam schreef:
Paxine ik rij op vrijdags altijd vroeg dan heb ik tijd om alles netje klaar te maken en te verkleden en dan vertreken we mestal met de groep van de camping naar verzamel plaats

Ohja da's waar de starttijd is erg ruim goed idee om dan vroeg te starten :j
Hoop dat ik ook nog een belletje krijg van Jagtlust........heb al 2x ingesproken hoezo desperate :o

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:45

ik heb ook 2 x ingesproken maar ook nog geen bericht gehad...duimen dus!! wordt heel gezellig daar zo (als we daar tenminste nog mogen verblijven!)

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:53

hij heeft het nu heel druk maar belt vast wel terug..
je hoeft bij Henk pas als je weggaat te betalen.. als je dan ineens eerder weg moet ofzo geeft dat niet zoveel toestanden..
hij vertrouwd iedereen en gelukkig kan hij dat meestal ook...
wel erg leuk met allemaal van die bokkers bij elkaar!

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:55

ik hoop echt dat ik er nog tussen pas! Gezellie man met al die bokkers!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:14

Kom Paxine, anders gaan we wel incognito ergens aan de rand van de camping. er staat ook een weiland te huur dicht bij startterrein op de site, maar ja die zal ook wel weg zijn nu...?dan kunnen we altijd nog in de auto slapen (alhoewel...wel krap!)

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:16

Ik heb ook weer ingeloot! We hebben er zin in :)

Vorig jaar ging ik pas in april een plaats regelen voor mijn paardje, en bij jagtlust was nog een weitje vrij, dus denk dat het nu ook wel los zal lopen! :)

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:42

Vandaag dacht ik, ik rij 'even' naar Henk, ik kreeg toch wel de zenuwen omdat ie niet terug belde... Tien minuten voordat ik er was, ging de telefoon in de auto, en dat was natuurlijk Henk haha. Ik was dus eigenlijk voor niks gereden, maar gelukkig wel de laatste stal daar kunnen reserveren en voor Noisy 2 weideplekjes. Nog twee uur gezellig zitten kletsen, nou ja, Henk was met name aan het woord. ;) Echt een hele lieve man, en hij kan leuk vertellen over de 4daagse.

Hij had nog 40 mensen die hij nog moest bellen, dus degene die nog geen telefoon hebben gehad; jullie staan op de lijst. Hij was ook erg verbaasd dat zijn verstuikte enkel zo'n wereldnieuws was, zelf heeft hij geen internet en van Bokt had hij nog nooit gehoord.

Joehoe, nu kan de voorbereidingspret echt beginnen. :D

Tentje zoeken (ik heb geen tent, en eigenlijk een pesthekel aan kamperen :+ ), speklaag van AliBaba's buik af trainen, extra spullen (teugels ed) gaan verzamelen etc.

Ik rij samen met Angela + vriendin, maar die staan ergens anders gestald. Zij komen mij dan daar halen of ik loop vast naar het startterein, even kijken wat handig is.

Ik ben wel blij dat ik een stal heb, mijn paard kan soms echt dominant zijn naar andere paarden in de wei (niet onder het zadel), en ik heb geen zin in ongelukken. Het is altijd goed gegaan, maar ik ben ook nog nooit zo lang met 'm weggeweest. Wel eens een dagje, maar nooit 'uit logeren'. Anyway, ik wil het risico niet lopen dat ie een ander paard kreupel schopt in de wei of dat ie uitbreekt omdat ie alleen staat. Tis een dominant mannetje, maar alleen zijn vind ie ook weer eng.

Ik heb er zin in, volgens mij wordt het gezellig op de camping, ik ken daar dus nog niemand, behalve hier van Bokt dan. Ik ben ook best zenuwachtig of het allemaal wel goed gaat, voor de afstand ben ik niet bang met mijn Duracell konijntje, maar meer of hij niet teveel over de zeik gaat van al het vreemde. Ook het laden is meestal een probleem, maar daar ga ik Dees maar een beetje op vertrouwen.

Ik weet ook nog niet of ik mee ga doen met de intocht, hij is niet zo bomproof en ik al helemaal niet. Ik ga het even aankijken hoe hij die vier dagen oppakt, misschien is ie wel zo moe dat hij ineens heel braaf wordt. Wie weet... :o

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 01:22

Strangertje schreef:
Kom Paxine, anders gaan we wel incognito ergens aan de rand van de camping. er staat ook een weiland te huur dicht bij startterrein op de site, maar ja die zal ook wel weg zijn nu...?dan kunnen we altijd nog in de auto slapen (alhoewel...wel krap!)

Ik heb een caravan! :D en anders slapen we in de trailer hahahahaha lekker in slaapzak in het stro

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 07:04

EP4D schreef:
Op donderdagavond krijg je al eten vanuit het evenement: de zogenoemde "Braai". Zit bij het inschrijfgeld inbegrepen.

Op vrijdagavond na de intocht is er ook gezelige muziek in de tent en natuurlijk de prijsuitreiking van de leukste, origineelste uitdossingen tijdens de intocht.

Dus jullie BBQ zou ik op een andere dag plannen :Y)

Er wordt nog gestudeerd op een extra activiteit op een andere avond, maar dat is nog te vers om daar nu al iets zinnigs over te zeggen. Hiervoor wordt gedacht aan de maandagavond of dinsdagavond

oh dus we hoeven mirjam niet te vermaken? :D :D :D ;)

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 08:35

Nou, liever toch wel hoor ;-) Vermaken is altijd goed! Vier dagen over paarden kletsen, wat wil je nog meer?

Verhaal van Kkkaren klinkt ook wel bekend, hihi! Ik zit ook een beetje met die intocht. Superleuk idee, maar Hans kan door zijn rarigheid gevaarlijk zijn voor anderen, en dat wil ik absoluut niet op mijn geweten hebben. En ik moet nog een uurtje of drie naar huis rijden en heb nog nooit alleen zo'n eind gereden, laat staan in het donker... Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel, misschien ben ik wel een enorme held met een trailer in het donker, hihi!

Koelkasten zijn er ook, dus geen droog brood (zou wel erg afzien zijn hoor!), das erg fijn! Ik kom meteen even leren van dei die hard kampeerders hoe het moet! Heeft iemand sosm verstand van die douchezakken? Die moet ik er nog twee kopen, maar ik zie ze nooit en heb ook geen idee wat ze kosten...

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 08:54

oh nou dan komen we je toch vermaken mirjam :D :D

ik heb ook geen idee hoe mijn paard zal doen bij de intocht ik zie het wel als ik het niet vertrouw dan haak ik af, als ik haar een beetje ken kan het met gemak, maar nogmaals eerst maar zien.
ik wil ook best verkleed ofzo maar ik wil wel behoorlijk kunnen blijven zitten op mijn zadel :D :D :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:30

Douchezak? Heeft hij geen sanitair voorziening dan? Kan het me bijna niet voorstellen dat hij dat niet heeft...Zal toch niet he, heb geen zin om me in een teil te moeten wassen :=

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:43

Hij heeft een douche en 2 toiletten. Wat is in godsnaam een douchezak? %)

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:30

Heb ik nodig voor TREC wedstrijden waar geen douche is (ja, dat bleek ook voor te komen, hihi)! Het is een zwarte plastic zak die je kan vullen met water en overdag in de zon kan leggen. 's avonds hang je hem op en kun je douchen! Vooral bij wedstrijden in België komt het voor dat er geen douchegelegenheid is... is Epe is dat gelukkig niet het geval. Maar omdat hier mensen met kampeerervaring op bokt zitten, dacht ik "eens even vragen!"

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:45

Een douchezak :)
Afbeelding

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:03

Nou, is dus niet nodig, hij heeft een douche. Wel maar eentje, dus dat wordt waarschijnlijk wel filevorming voor de douche...

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:59

:)* Kunnen we niet de paarden wasplaats in beslag nemen? Of is daar alleen maar koud water?

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:02

Geen idee...het was donker toen ik daar was, dus ik heb ook niet veel gezien. Weet iemand, die daar vaker is geweest, of er ook een wasbak is? Ik heb nl. lenzen en ik moet die elke avond kunnen schoonspoelen.

Wat een meiden zijn wij trouwens zeg, maken ons nu al druk over douchen, boter etc. }:0

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:18

dat is alleen ijskoud water hahahaha... ja er is een toilet gebouwtje met 2 wcs en 2 douches maar dat warme water wil nog welles op raken hehehe...
dus dan moet je even wachten.. er is daar ook een wasbakje...

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:20

Hahahaha dat wordt echt lachen :D. Ik ben helaas te preuts om met z'n tweeën onder 1 douche te gaan staan, maar misschien veranderd dat dan wel :).
Ik heb er vannacht over gedroomd, en als die een beetje uitkomt wordt het heeel gezellig! Misschien is het leuk voor op de camping groepjes te maken en dat telkens 1 avond 1 groepje zorgt voor eten voor iedereen?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:25

Hmm, dat wordt denk ik een beetje lastig...Mijn pannetjes zijn niet groot genoeg voor meer dan 4 man of vrouw in dit geval...

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:28

Dat is ook wel inderdaad. Niet over nagedacht (zie je, bijna geen ervaring :D) Pfoeh, ik ben benieuwd hoe wij het voor elkaar gaan krijgen :D.