Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat ze het in hun hoofd durven te halen
ik wilde ook super graag een verzorg paard of pony een paar jaar gelde, maar ik was egt nooit op het idee gekomen om aan een ander zijn paard te gaan zitten zonder toestemming 
Ragdollcat schreef:Pessade, hihihi leuke monster heb jij, ik zie het al helemaal voor me, dan rennen ze het lijf uit hun benen en komen ze de wei niet meer in.
Maar ze leren er wel van..die meisjes dan hè
en dus vonden ze het nodig om een hele plak paardenkuil van een grote baal af te trekken en in de wei te gooien.
het zijn IJslanders en zijn al te dik door omstandigheden en ze bleven er bijna in.Waren opgeblazen,blij dat er geen verdere problemen zijn opgetreden want er lag geen briefje bij met naam en adres waar ik evt de rekening naar toe kon sturen
eva1969 schreef:Mijn mond is opengevallen en wil nog steeds niet dicht ...

suleilitha schreef:Voor mezelf ga ik ook uit van wat jij zegt. De moeder beslist echter anders, die wil een kapotgetrokken jas uit mijn verzekering. Jammer dat ik daar niet aan meewerk en verder wordt het goedgepraat onder het mom dat we blij moeten zijn met kinderen die komen borstelen omdat we daar zelf zogenaamd te nalatig voor zouden zijn.
Ikzelf vind het levensgevaarlijk, andermans kids die zo even tussen de draden door floeperen bij nog vrij onopgevoede tweejarigen... erger nog ik vind het doodeng!
Verder weet ik inmiddels dat er ook een volwassene elke dag wordt gesignaleerd, die groente afval en andere troep bij ons komt storten.
Ik denk dat ik eerst maar eens overga tot het maken van borden.
Ik heb de boze mama voorzien van tekst en uitleg en ik had het hele verhaal net zo goed tegen de buitenmuur kunnen ophangen, vrees ik....
suleilitha schreef:Eindje van het gesprek: de moeder gaat de DB bellen zegt ze, en mijn kerel gaat morgen naar het buro. Verder zijn wij arrogante kakkers is gezegd, twee auto's en paarden en dat terwijl we die arme kids niet eens een verzorgpaard gunnen. Tja, dan ben je uitgepraat vrees ik en rest er niets anders dan naar de politie te gaan.
suleilitha schreef:Hihihi, kan jullie nog even meedelen dat de slang, aangesloten op een bron, klaarligt achter de schuurdeuren en laat ze maar snel komen.
)
). Het lijkt wel of het normaal is om je ongewenst met andermans zaken te bemoeien, je mening op te dringen en met je klauwen aan andermans spullen/beesten te komen en ze mee te nemen of stuk te maken...
suleilitha schreef:Van mij mogen ze het juist lezen

Ik kan me voorstellen je laaiend bent en super bezorgd... Het is maar goed dat ik niet in jouw plaats sta, want ik weet zeker dat ik me toch minder goed zou kunnen beheersen. Ik word zo kwaad als ik dit verhaal lees! Het idee dat een ander kwaad aanricht, terwijl jij zeer zorgvuldig met je dieren om gaat!
Mijn moeder zou me vroeger zeker een maand huisarest gegeven hebben en reken maar dat ik een aantal dagen niet had kunnen zitten! Bovendien had ik een verzorgpony dan helemaal op mn buik kunnen schrijven. Als ik een van onze jongens bij paarden in de wei betrap hebben ze (heel zacht uitgedrukt) een héééééééél groot probleem! Ook als ze er geeneens rottigheid uithalen. Je gaat niet (nooit niet) zomaar bij paarden de wei in, ongeacht hoe oud je bent en wat je denkt er te zoeken te hebben!!
Ik heb er twee waar je heel erg van schrikt, het lijkt wel of ze waken leuk vinden
(zijn trouwens de liefste honden die ik ken, alleen schrikken ze gewoon nogal af als ze zo fel doen, ze zijn heel erg beschermd!).