Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winniiee schreef:Ik ga ook vandaag. Is het zo ( meer een vraag aan jullie lovers den ik) dat als je door de ogen van een ruiter de show anders ervaart als door de ogen van een 'niet paarden mens'?
Wandt laats waren vrienden van ons geweest die eigenlijk niet veel met paarden hebben, en die vonden het grandioos!
Ik denk dat het voor ons dan anders ligt omdat je op veel meer dingen let, zoals of een passage correct gereden wordt enzovoort
Lielle schreef:Waren wijn de enige die die losse paarden (schimmel voor de pauze en na de pauze 3 waarvan mn de vos) van Suzy erg bijterig en dominant vonden?
maar buiten dat doe ik het haar niet na, mijn schimmel rent wel achter je aan hoor maar in zo'n hal voor zo'n publiek, met andere paarden? hihi neuhIlzas schreef:Of gewoon historisch niet "correct". Die Guys from Dublin" en dan weer de IJslanders. IJslanders komen niet uit Ierland. Doe daar dan Tinkers bij. Maar goed, dan zal IK wel weer een enorme zeikerd zijn met dat soort dingen.
Maar ook dat Friezennummer dat dan "diep onder de zee" moest voorstellen en dat die meiden dan een soort politiepakken aanhadden op hun paarden, dat mis ik dan totaal.
Maarf verwacht er al niet zoveel meer van... 
Janientje schreef:Ik hoor aan de ene kant hele positieve reacties, aan de andere wat tegenvallers. Ik ga vanavond en ga gewoon zitten en kijken wat er gebeurd
& het is mijn eerste keer
.. Heb er echt onwijs zin in jaimy92 schreef:Ik ga zometeen er naartoe !.. Heb er echt onwijs zin in

Wij waren hier om 17.15 vertrokken, eerst nog wel ff gestopt in Vught. Reden om 7 uur op de snelweg waar de Rai al stond aangegeven en kwamen om 20.30 de Rai binnen. Heel frustrerend! Kwam volgens mij ook door het optreden van Jan Smit op dezelfde tijd. Hadden zo te horen niet heel veel gemist, maar das dan toch wel weer balen.
horsemagic schreef:En er was een viertalproef kür op muziek met friese paarden. En als de drie paarden in galop zaten, was er telkens een fries, die bleef draven. De ruiter kreeg hem maar niet in galop.
horsemagic schreef:Ik was er 2 dagen geleden geweest. Het was echt een hele mooie show. We zaten op de derde rij. Alleen het was wel de eerste show die werd gegeven, in Amsterdam dit jaar. Dus er gingen nog wat dingen mis. Lorenzo (vliegende fransman, die op 2 paarden ging staan en dan over hindernissen sprong) was 2 keer van zijn paarden gevallen. En vaak bijna, toen hij landde. Uiteindelijk ging hij ook met meerdere paarden over de hindernissen heen. Heel mooi, maar af en toe waren de paarden eigenwijs, en liepen ze zo langs de hindernis af, wat niet de bedoeling was.
Er was een paard uitgegleden, waardoor de ruiter er ten slotte ook af viel...
En er was een viertalproef kür op muziek met friese paarden. En als de drie paarden in galop zaten, was er telkens een fries, die bleef draven. De ruiter kreeg hem maar niet in galop.
Ondanks de kleine foutjes, was het echt een hele gave show. Een echte aanrader
Er ging even wat fout met de ijslanders , die de sterretjes om hun benen hadden, ééntje struikelde over de bakrand ofzo.. Overigens vond ik die sterretjes wel héél tegenatuurlijk, maar daar gaat het niet om 
Volgens mij ging er bij ons niks fout, maar dat kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben 
takkie_muis schreef:nee verwacht er ook weinig meer van.
maarja mijn ouders zijn leken dus
.