knappe vent met zijn mooie ogen...

dit mag toch gewoon nog niet waar zijn...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:lieve medebokkers,
zeg net tegen mijn vriend,wat is het toch ongelooflijk dat zoveel mensen met je meeleven...
echt onvoorstelbaar...
ik heb nu even meer tijd,dus zal het wat ruimer vertellen hoe en wat..
vanmorgen met voeren zag ik dat gambit niet goed wilde eten,ik keek meteen naar zijn koker en vond hem zelf dikker...en ja,dan ga ik stuk..ik wist gewoon,dit is het,ik heb zo slecht geslapen...
en dan wordt je nachtemerrie waarheid..
afijn de hele ochtend lopen huilen en op een gegeven moment zei ik dat ik gewoon wilde gaan uitmesten,bezig zijn,was zo onrustig...
we laten gambit en friesje naar buiten en tot mijn verbazing draafde hij de bak in...en nog goed ook...ik had mijn fototoestel meegenomen,voor de evt "laatste" foto's van hem te maken...
dus heb wat foto's gemaakt en hij was aan het draven en friesje aan het wegjagen...dus dat was voor mij al heel positief,maar goed,ik weet niet hoe lang de pijnstiller werkt die gister gespoten was en die koker is toch wel erg dik..
kort daarna was de veearts er en die vond dat 1 kant toch minder dik was als gister,de andere kant is net zo dik,hij heeft heel lang staan voelen en voelde 2 zachte stukken weefsel op zijn koker,waar gambit veel pijn aangaf...
hieronder zit ws de ontsteking of abcesvorming,wat er gaat gebeuren,is nog heel twijfelachtig,de hoop is dat deze vanzelf open gaan,voor de rest van zijn leven zal hij dan 2 open gaatjes hebben op zijn koker waar vuil uit zal lopen,maar daar kan hij mee leven...
mocht het niet open gaan en gambit krijgt weer koorts en pijn,dan wil hij hem 1x laten slapen en het zelf opensnijden om de druk ervanaf te halen.
hij vond zelf gambit een te sterk,krachtig en veel te levendig nog om er nu een punt achter te zetten,hij wil voor hem vechten,en niet opgeven nu hij nog zo "goed" is..
hij vond hem ook erg "karaktervol" ,ahum....mijn vriend en hijzelf hebben de halve stal gezien om hem te kunnen prikken..![]()
nou ja,we gaan ervoor,en nu maar heel erg hopen dat het beter blijft gaan,en dat ie er bovenop gaat komen,maar voorlopig zal het wel heel spannend blijven...