morgen wordt Gambit geopereerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: morgen wordt Gambit geopereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 11:04

gambit vorige week,nog zo goed en trots en stoer..
Afbeelding

Afbeelding

knappe vent met zijn mooie ogen...
Afbeelding

dit mag toch gewoon nog niet waar zijn...

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:06

Jeetje, ik hou het nu ook niet droog hier, zo een prachtig beest ,
zoveel meegemaakt en dan dit weer!!!!
Her er geen woorden voor!!!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:07

Fem, ik zit gewoon alweer met de tranen in m'n ogen.
Het mag gewoon écht nog niet afgelopen zijn voor hem, dat kan gewoon niet.
Ik ga heel hard hopen dat de DA straks minder zwelling voelt, echt! :*

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:10

Ontzettend wat een verhaal... heb het hele topic doorgelezen net. Ik heb hier geen woorden voor, vind het heel erg naar voor jou en Gambit. Ik duim voor je dat het goed komt!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:11

Jeetje meid wat afschuwelijk allemaal....ik wens je heel, heel veel kracht toe en hoop op een wondertje. Je prachtige paard......sterkte meis....

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:32

Dit mag niet, dit kan niet... Die stoere Bitje...
Fem, héél veel sterkte en ik duim duim duim hééééél erg hard!
:(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:42

NOG dikker dan gister? :\
Kom op, nog niet opgeven hoor! Ik ga een kaarsje branden voor jullie.
Heel veel sterkte meid!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 13:19

pff even snel het nieuws van de VA,die is net weg...gambit heeft geen koorts meer en zwelling is iets weg,wel zitten er 2 plekken op zijn koker wat ws zal gaan opebreken,en wat voor de rest van zijn leven open zal blijven,maar dat zal wel zorgen dat de ontsteking eruit zal blijven druppen...

als dat niet gaat gebeuren,en hij krijgt weer last wil ie nog 1 keer gambit laten slapen en dan het open snijden,hij vind gambit te krachtig,sterk en veel te goed om in te laten slapen..

hij wil ervoor vechten....dus we vechten dapper mee...

gambit zelf is vrolijker liep net in de bak te draven en weer friesje achterna te zitten....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:25

Dat laatste is wel een goed teken! Dan voelt hij zich toch duidelijk beter!

Ik hoop dat het in de loop van de dag beter word fem!
sterkte en dikke knuffel voor jou en bitje!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:25

Dat is positief nieuws...
fijn dat de DA hetzelfde denkt, dat scheelt een hoop frustraties.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:37

Opluchting hier!

Hij gaat het redden Fem, let op mijn woorden.....

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:38

Gelukkig maar dat de DA het nog niet wil opgeven!
Aan Gambit te merken wil hij het ook nog niet, dus laten we hopen dat jullie nog jaren vooruit kunnen samen! :)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:44

Schitterende foto's van hem!!

En wat fijn dat de DA er nog in geloofd :)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:49

sterkte met je paardje, ik wens hem veel positiviteit toe.... er zijn al zoveel mensen die aan hem denken, wellicht heeft dat een goede invloed op zijn herstel!! :(:)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 13:51

Pff wat lees ik nu zeg, heb een tijd terug ook gereageerd.
Gelukkig dat de DA er ingeloofd. Ik hoop écht écht dat het beter word en nog lang met je mee kan gaan.

:(:)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:09

Ohw wat erg allemaal, ik hoop echt dat het goedkomt. Ik duim voor jullie!!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:14

Pffff, goed nieuws voor nu.
Hij gaat het echt redden Fem,het is nog lang zijn tijd niet!
Wat zal je het heerlijk hebben gevonden om hem weer ouderwets achter friesje aan te zien gaan :D

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:20

Jippie! Ik heb vanmorgen helemaal niet lekker paard gereden... Want ik moest alleen maar aan jullie denken maar ben al heel blij dat er een beetje goed nieuws is! Hoe je ons op de hoogte? Sterkte!

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:23

Sterkte met je paard!

Gelukkig geeft de DA nog niet op!
Hoop dat het nog weer beter gaat met hem!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:25

Gelukkig nu toch weer wat beter nieuws.
Ik hoop dat de DA alles uit de kast gaat trekken om het weer helemaal goed te krijgen want als ik zo die foto's zie van vorige week, dan straalt ie nog van levens vreugde.
Zet hem op jongen, je kunt het!

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:26

sterkte, heb net even alles gelezen, vind het goed van je dat je voor em wilt vechten! RESPECT! hoop dat het goed komt voor jullie beide!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 14:42

lieve medebokkers,

zeg net tegen mijn vriend,wat is het toch ongelooflijk dat zoveel mensen met je meeleven...

echt onvoorstelbaar... :+:

ik heb nu even meer tijd,dus zal het wat ruimer vertellen hoe en wat..

vanmorgen met voeren zag ik dat gambit niet goed wilde eten,ik keek meteen naar zijn koker en vond hem zelf dikker...en ja,dan ga ik stuk..ik wist gewoon,dit is het,ik heb zo slecht geslapen...

en dan wordt je nachtemerrie waarheid..

afijn de hele ochtend lopen huilen en op een gegeven moment zei ik dat ik gewoon wilde gaan uitmesten,bezig zijn,was zo onrustig...

we laten gambit en friesje naar buiten en tot mijn verbazing draafde hij de bak in...en nog goed ook...ik had mijn fototoestel meegenomen,voor de evt "laatste" foto's van hem te maken...

dus heb wat foto's gemaakt en hij was aan het draven en friesje aan het wegjagen...dus dat was voor mij al heel positief,maar goed,ik weet niet hoe lang de pijnstiller werkt die gister gespoten was en die koker is toch wel erg dik..

kort daarna was de veearts er en die vond dat 1 kant toch minder dik was als gister,de andere kant is net zo dik,hij heeft heel lang staan voelen en voelde 2 zachte stukken weefsel op zijn koker,waar gambit veel pijn aangaf...

hieronder zit ws de ontsteking of abcesvorming,wat er gaat gebeuren,is nog heel twijfelachtig,de hoop is dat deze vanzelf open gaan,voor de rest van zijn leven zal hij dan 2 open gaatjes hebben op zijn koker waar vuil uit zal lopen,maar daar kan hij mee leven...

mocht het niet open gaan en gambit krijgt weer koorts en pijn,dan wil hij hem 1x laten slapen en het zelf opensnijden om de druk ervanaf te halen.

hij vond zelf gambit een te sterk,krachtig en veel te levendig nog om er nu een punt achter te zetten,hij wil voor hem vechten,en niet opgeven nu hij nog zo "goed" is..

hij vond hem ook erg "karaktervol" ,ahum....mijn vriend en hijzelf hebben de halve stal gezien om hem te kunnen prikken.. :o

nou ja,we gaan ervoor,en nu maar heel erg hopen dat het beter blijft gaan,en dat ie er bovenop gaat komen,maar voorlopig zal het wel heel spannend blijven...

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:46

Wat een naar verhaal zeg, veel sterkte!

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:47

kimmie261 schreef:
lieve medebokkers,

zeg net tegen mijn vriend,wat is het toch ongelooflijk dat zoveel mensen met je meeleven...

echt onvoorstelbaar... :+:

ik heb nu even meer tijd,dus zal het wat ruimer vertellen hoe en wat..

vanmorgen met voeren zag ik dat gambit niet goed wilde eten,ik keek meteen naar zijn koker en vond hem zelf dikker...en ja,dan ga ik stuk..ik wist gewoon,dit is het,ik heb zo slecht geslapen...

en dan wordt je nachtemerrie waarheid..

afijn de hele ochtend lopen huilen en op een gegeven moment zei ik dat ik gewoon wilde gaan uitmesten,bezig zijn,was zo onrustig...

we laten gambit en friesje naar buiten en tot mijn verbazing draafde hij de bak in...en nog goed ook...ik had mijn fototoestel meegenomen,voor de evt "laatste" foto's van hem te maken...

dus heb wat foto's gemaakt en hij was aan het draven en friesje aan het wegjagen...dus dat was voor mij al heel positief,maar goed,ik weet niet hoe lang de pijnstiller werkt die gister gespoten was en die koker is toch wel erg dik..

kort daarna was de veearts er en die vond dat 1 kant toch minder dik was als gister,de andere kant is net zo dik,hij heeft heel lang staan voelen en voelde 2 zachte stukken weefsel op zijn koker,waar gambit veel pijn aangaf...

hieronder zit ws de ontsteking of abcesvorming,wat er gaat gebeuren,is nog heel twijfelachtig,de hoop is dat deze vanzelf open gaan,voor de rest van zijn leven zal hij dan 2 open gaatjes hebben op zijn koker waar vuil uit zal lopen,maar daar kan hij mee leven...

mocht het niet open gaan en gambit krijgt weer koorts en pijn,dan wil hij hem 1x laten slapen en het zelf opensnijden om de druk ervanaf te halen.

hij vond zelf gambit een te sterk,krachtig en veel te levendig nog om er nu een punt achter te zetten,hij wil voor hem vechten,en niet opgeven nu hij nog zo "goed" is..

hij vond hem ook erg "karaktervol" ,ahum....mijn vriend en hijzelf hebben de halve stal gezien om hem te kunnen prikken.. :o

nou ja,we gaan ervoor,en nu maar heel erg hopen dat het beter blijft gaan,en dat ie er bovenop gaat komen,maar voorlopig zal het wel heel spannend blijven...

Fijn! Dit klink in ieder geval al veel beter dan gister avond en vanmorgen! Zet 'm op! Jullie komen er wel, het duurt alleen even! Maar eht komt echt goed!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:47

Spannend hoor.
Maar het moet toch een goed teken zijn dat hij achter de meiden aanloopt :D (Friesje is toch een merrie?)