Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Armani1985 schreef:wie oh wie weet er een betaalbaar hotel vlakbij het beursgebouw???
of bij centraal station???
sax89 schreef:ik zag dat er ook gala avonden zijn...?!
zijn die ook toegankelijk of moet je daar ergens kaarten voor kopen?
jesse_rulez schreef:sax89 schreef:ik zag dat er ook gala avonden zijn...?!
zijn die ook toegankelijk of moet je daar ergens kaarten voor kopen?
De vorige editie was er meen ik een speciale show en daar moest je toen meen ik aparte kaarten voor kopen. Van gala-avonden kan ik me niets meer herinneren![]()
Heb trouwens al helemaal zin in Equitana 2009Ben benieuwd of de kraampjes weer hetzelfde zullen zijn.
Grotendeels wel denk ik.
nobbygaard schreef:Vraagje aan kenners van Duitsland.
Wij willen namelijk de 21e een weekendje naar Equitana gaan en hebben ook al geboekt. Nu twijfelen alleen nog of we met de auto of met de trein er naar toe zullen gaan.
We horen over de reis met de auto verschillende verhalen. De ene zegt dat we een milieusticker nodig hebben om Essen binnen te komen. De andere zegt dat we die niet nodig hebben omdat we in een Toyota Aygo rijden. En de ene zegt dat we verplicht winter en/of regenbanden in deze tijd van het jaar moeten hebben onder de auto moet hebben.
Wie kan ons duidelijkheid hier over geven.
En mochten we met het openbaar vervoer gaan, dat goed te doen binnen Essen?
yousra schreef:nobbygaard schreef:Vraagje aan kenners van Duitsland.
Wij willen namelijk de 21e een weekendje naar Equitana gaan en hebben ook al geboekt. Nu twijfelen alleen nog of we met de auto of met de trein er naar toe zullen gaan.
We horen over de reis met de auto verschillende verhalen. De ene zegt dat we een milieusticker nodig hebben om Essen binnen te komen. De andere zegt dat we die niet nodig hebben omdat we in een Toyota Aygo rijden. En de ene zegt dat we verplicht winter en/of regenbanden in deze tijd van het jaar moeten hebben onder de auto moet hebben.
Wie kan ons duidelijkheid hier over geven.
En mochten we met het openbaar vervoer gaan, dat goed te doen binnen Essen?
Ik zou gewoon met de auto gaan, je komt nauwelijks in Essen, het is echt aan de rand van Essen vlakbij de snelweg.