Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chipieke schreef:Die vrouw is een hele goede vriendin van mij. Ik kan je zeggen, die vierjarige appaloosa staat op een manege in melsele. Mijn pb box staat openHeb jaren met haar haflinger gereden. Kun je me het verhaal eens rustig doorpben aub, dan bel ik de vrouw waar hij nu staat straks op.
Citaat:lees dit AUB
Vorig jaar heb ik tot mijn grote spijt mijn Andalusier (Pablo) gratis weggeven. Door artrose en melanomen kon hij niet meer bereden worden. Daarom had ik hem geplaatst bij Nathalie uit Tielrode om als gezelschaps paard zijn oude dag te kunnen slijten op de wei. We hadden afgesproken dat als Nathalie niet meer voor hem kon zorgen om welke reden dan ook, ze meteen contact moest opnemen met me (zodanig dat ik hem dan elders kon plaatsen)
Nu heb ik via via moeten vernemen dat hij het weekend van 13 september dat ze Pablo heeft weggedaan om hem te laten inslapen. Maar dit zou waarschijnlijk niet helemaal kloppen.
Met dat Pablo gechipt is en een paspoort heeft als sportpaard, waardoor hij niet als slachtpaard in België of Nederland kan worden verkocht, vermoeden we dat hij weer de handel in is of als slachtpaard richting Frankrijk is.
Het gaat om een Andalusier van bij de 18 jaar, schimmel, met wat pigmentvlekken rond de ogen en op de neus, een ruin, +/- 1,63m schoft, barrok type met ramskop, heeft een brandmerk, en heeft niet te missen melanomen op de aars, koker, manen en ook in de mond.Foto 2 geeft een goed beeld van de melanomen op zijn koker.
Mocht iemand weten waar ons pabloke is, gelieve contact met ons op te nemen of met paardenspeurder (meer info ook hun site).
We (ik en Nicky...het baasje van pablo voor mij)zijn er het hart van in dat Pablo in de verkeerde handen zou komen of Franse biefstuk wordt.