Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zwartwitje schreef:Ik zou niet weten wie dat anders moet zijn, HorseyDude
(beetje nerdy hahaha! HorseyDude schreef:Zwartwitje schreef:Ik zou niet weten wie dat anders moet zijn, HorseyDude
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh....... tja........ ehhhhhhh.......... ik had 'm OUDER geschat...............![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje nerdy hahaha!
Ibbel schreef:Ja, dát is nou BartValt het mee of tegen?

Paula schreef:Wat ziet dat er leuk uit zeg. Maar niet heel erg druk? Of was dit maar een gedeelte van het aantal mensen dat in de Bokt lounge was?
Gaat goed eigenlijk
Vandaag Bob v. Asselt. Lammert Haanstra, Monya Erb en Annemarie vd Toorn langsgehad voor het gesprek. Hele open, duidelijke en leerzame gesprekken. Nou is er hiernaast nog een demo van Annemarie over trailerladen, dus Chris Irwin hebben we even uitgesteld. 
Ibbel schreef:Niemand heeft de andere man in het team nog gespot

Cayenne schreef:Hoe gaan de discussies er aan toe? Wordt er nog hevig gediscussieerd of lang niet zo fel als op Bokt?
Echt geen idee. Sjoert? Ime?
En trouwens, ik weet ook aaaaaardig wat van PC's! Zwartwitje schreef:Zal hij heus niet zo erg vinden......, TOCH?Laat het opperhoofd dat maar niet lezen
Zwartwitje schreef:Maya, dat klinkt leuk zeg. Heb je al veel praatjes gemaakt met bokkers? En herkennen ze je/herken jij hen?
Moet dan aan posts of avatar denken