ze staat op haar nieuwe stal waar ze heel veel buiten kon, nu met het slechtere weer bleef ze echter veel binnen vandaar de dikke benen en de pijn. Gelukkig hebben ze ingezien dat ze best buiten is, dus weer of geen weer, overdag gaat ze buiten, s'nachts gaat ze op stal
en de rest ja, jammer dat ze't zelf niet kunnen zeggen of ze pijn hebben of niet. Ze is zo rustig, lief, haar vacht blinkt als een spiegel, ze ziet er verder kerngezond uit. Ik heb voor mezelf al beslist dat als ze echt teveel pijn krijgt, ze moet ingeslapen worden... hopelijk duurt dat nog wel ff maar 't lijkt alsof ze wel snel achteruit gaat. Dat paard heeft, ondanks het feit dat ze die problemen al had toen ik ze kocht (ik wist dat niet, laat ons daar heel duidelijk in zijn) nog een jaar heel goed haar best gedaan maar nu is't blijkbaar over.... ik zoek achter die ene reden waarom het net een aantal maanden geleden bergaf begon te gaan, maar die reden is er niet natuurlijk... dank je voor jullie steun... hopelijk blijft ze nu wat stabiel en kan ze nog van een rustige oude dag genieten ...