Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Naieve chineesjes
die dachten eerst nog hee wat zien die koeien er raar uit
MandyR schreef:MysticTinker schreef:Ik geef de chinezen gelijk hoor, ik vind het ook oersaai om uren naar te kijkenSteeds dezelfde paarden (voor een leek dan) die steeds hetzelfde rondje lopen..
Zoek de verschillen
![]()
Zal voor de chinezen net zo saai zijn als hier een balletshow bijvoorbeeld
Of 90 minuten voetbal. 22 mannetjes die achter een bal aan rennen en zodra ze hem hebben schoppen ze hem weer weg om er vervolgens weer vrolijk achter aan te gaan rennen.
Dressuur vind ik zelf ook echt niet leuk om naar te kijken, behalve als er mensen als Anky of Werth aan start zijn. Voor de rest ben ik er niet echt gek op. Ik denk ook dat je als leek zonder verstand van paardrijden echt niet snapt wat er nu precies gebeurd voor je. Wacht maar tot de Reining eindelijk eens onderdeel word van de OS! Dan kijken de mensen hun ogen uit

Equinecoach schreef:Tja, jammer dat de reining (western) nog geen Olympisch onderdeel is. Dat had ze wel wakker gehouden
. Ik heb 1 keer in Den Bosch (kan niet meer op de naam van die paardendagen daar komen. Zal wel door het tijdstip komen) naar dressuur gekeken, en ik vond daar niet veel aan. Springen vind ik wel leuk om te zien
. 

*