Ben eg benieuwd hoe zo'n groot evenement uit zal pakken en wie weet lopen we elkaar tegen het lijf.Allemaal veel plezier zondag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben eg benieuwd hoe zo'n groot evenement uit zal pakken en wie weet lopen we elkaar tegen het lijf.
Het lijkt mij in ieder geval erg leuk! 
? blauwdruivje schreef:Er zijn nog 2 plaatsen vrijgekomen bij de workshop van GaWaNi PonyBoy met paard!! Dus als je nog mee wilt doen met (manege)paard..dan kun je je nog inschrijven..(als je snel bent)..www.mansour.nl

Lekker vermakelijk en luchtig tussendoor 
en niet even wachten totdat hij eruit was, maar het applause was zeker terecht.

Wat zegt hij erover? Kan me zo ongeveer wel al voorstellen hoe hij het zegt
Vond hem een leuke kerel, veel echter dan dat hij in de promotie over kwam. 

.
.
Ook de lange lijnen demo was leuk, mooi hoe vriendelijk zij met d'r paarden omgaat!
Alles was goed georganiseerd. En de show van Chris Irwin was super! Inderdaad heel leuk verteld. Ook heel goed te volgen. Super hoe hij met paarden omgaat. Weer wat bij geleerd, zoals dat je niet tegen het hoofd mag duwen of achteruit mag zetten, terwijl ik met Parelli heb geleerd om t paard achteruit te duwen door met het touw te zwaaien/kronkelen. En inderdaad, mijn paard doet zijn hoofd dan altijd omhoog. Maar het is eigenlijk hartstikke logisch wat hij vertelde! Ben ik al die jaren een bully geweest

maar Pony's roundpendemonstratie (met een onbeleerde slungel van 3 jaar) was ontzettend leerzaam en lang niet zo showy & overdreven als zijn DVD's 
maar hoor nu pas dat hij met een jaarling werkte 
Die versie heb ik nog nooit gehoord maar vond het geweldig.
, hij heeft er een fan bij hoor haha mijn vriend vond hem super en ging s'middags gelijk met onze paarden aan de slag, hij is een 'leek' wbt paarden maar nu zo enthousiast en het lukt hem ook nog.
, dus toch maar bestellen via i-net.
RianneH schreef:Vond die uitdrukking van Chris Irwin ook zo mooi, DressageNazies