Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DoubleD schreef:xsiep dan moet ik tegen jouw!

met mijn nieuwe topper
dit wordt haar 2e wedstrijd en is dan 3 maand onder het zadel
hoop dat het net zo goed gaat als de vorige keer
Dat t toch gelukt is!
want bij ons op stal is droes en iwan en zwaantje staan op het land dus kan ook geen hoefsmit laten komen voor iwan zijn ijzers er onder te laten zetten...
mara_lover schreef:Is allemaal al geregeld, doe toch mee!
Gelukkig maar, want vind het altijd een erg fijne wedstrijd daar in Lieveren!

Born2BCrazy schreef:Um er heerst droes op stal, je paard is niet bekapt en heeft koorts..
Dan ga je toch sowieso niet starten?![]()
DoubleD schreef:Born2BCrazy schreef:Um er heerst droes op stal, je paard is niet bekapt en heeft koorts..
anders paardje had geen ijzers toch? en haar paard staat daarom in het land denk ik zodat hij niet bij de paarden is die droes hebben!

Born2BCrazy schreef:Um er heerst droes op stal, je paard is niet bekapt en heeft koorts..
DoubleD schreef:Born2BCrazy schreef:Um er heerst droes op stal, je paard is niet bekapt en heeft koorts..
anders paardje had geen ijzers toch? en haar paard staat daarom in het land denk ik zodat hij niet bij de paarden is die droes hebben!
vandaag dat ik ook geen ijzers er onder te laten zetten... de hoefsmit kan niet bij het land komen... en vandaag dat iwan geen wedstrijd kan rijden en zwaantje wel want die heeft der ijzers nog onder zitten en ik kom verlopig ok niet op stal...wembleyk schreef:he patries, als ik jou was zal ik er wel snel bij zijn. Of zwaan en iwan niet ook al last hebben. Als ze een hoge temperatuur heeft dan is dat niet normaal. hoop het niet voor je is echt K*t als je dta wel hebt.
wembleyk schreef:oke, dan ga je dus ook niet naar lieveren. Kun je hem daar niet weg halen en bij harm neer zetten? dan weet je zeker dat ze ook geen droes gaan krijgen. en kun je gewoon rijden. als je hun op stal zet kun je er op wachten dta ze droes krijgen. Lastig of niet!!!
suc6 ermee
dankje voor de tip robin